• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting 2014 - a.s. zondag 22 juni 2014 in Breda!

Vanmiddag ook even de Astra aangeslingerd richting Breda en met wat leden van de Astra Tuning Club de meeting bezocht.

Erg leuk opgezet, mooie plek en ook erg goed weer.

Mooie diversiteit van auto's met erg mooi spul :thumbup

@wim-v6 wrote:@Haasje17 wrote:

Wat een onzin zeg, dus jij wil zeggen dat mensen met een Civic of GTi anders zijn?

Uit mijn Jaren Ervaring van diverse merken meetings bezoeken ben ik tot de Conclusie gekomen dat waar ook in Europa de Civic Rijders op wat voor meeting dan ook, en ten aller tijden, in staat zijn een Streep rubber neer te leggen, ook al is het tegen de Regels in.

Willem

Vandaag 3 van die "Jappen" aanwezig, en raad eens Haasje ?....

Nee dat niet maar dacht nog langs te rijden ongeveer uurtje geleden maar zag niemand meer vandaar de vraag

Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 4

@Juffer1 wrote:Vanmiddag ook even de Astra aangeslingerd richting Breda en met wat leden van de Astra Tuning Club de meeting bezocht.

Erg leuk opgezet, mooie plek en ook erg goed weer.

Mooie diversiteit van auto's met erg mooi spul :thumbup

@wim-v6 wrote:

Uit mijn Jaren Ervaring van diverse merken meetings bezoeken ben ik tot de Conclusie gekomen dat waar ook in Europa de Civic Rijders op wat voor meeting dan ook, en ten aller tijden, in staat zijn een Streep rubber neer te leggen, ook al is het tegen de Regels in.

Willem

Vandaag 3 van die "Jappen" aanwezig, en raad eens Haasje ?....

Ik heb ze gezien, en raad eens, was enkel wat onschuldig speels geluid, maar er was er één die spande de kroon. En raad eens er zat een opel badge op en was oranje van kleur en had 4x4 :jerry

D'r was nog een vierde Jap. Een bruutvette standaard Kia Rio... Geen idee waarom, maar die kwam gassend aan en reed als een debiel weer weg.

Stonde een paar mooie opctjes :wub

vond de commodore ook erg gaaf, had wel iets weg van een amerikaanse muscle :thumb

Jep. Gave velgen, staan je auto goed in :thumb

M'n ouders hebben ook die kleur op hun Vec C1 SW, maar helaas geen grote velgen.

Leuk om al die positieve reacties te lezen. Wij vonden het ook zeer geslaagd!

Inderdaad een paar pipo's die indruk wilden maken in diverse Aziatische merken, maar aan het gelach te horen, hebben ze zichzelf vooral voor gek gezet.

Moest zelf helaas om 16u weg, dus heb Botter niet meer in actie gezien, maar toen ik er net nog ff langs fietste, stonden er een aantsl dikke strepen.

Ik zal proberen morgenavond, uiterlijk dinsdag foto's te plaatsen.

Iedereen bedankt voor zIjn of haar bijdrage aan deze gezellige meeting en hopelijk tot volgend jaar!

Vond het ook erg gezellig en leuk op de meeting hoop er volgend jaar ook weer bij te zijn

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Ik was rond 19:00 weer thuis.

Was goed geslaaagd op een paar "slippers" na :puke :puke

Ook vond ik de oudere Opelmodellen zwaar ondervertegenwoordigd.

Dat was in 2012 toch anders hoor.

Rik :)

Waren wel een paar pracht exemplaren bij en vond die witte vectra met aanhanger ook erg gaaf om te zien:lol:

@Ben198202 wrote:Waren wel een paar pracht exemplaren bij en vond die witte vectra met aanhanger ook erg gaaf om te zien:lol:

Ja, die heb ik ook gezien !

Heeeeel apart en fantastisch bedacht door de makers :thumb

Rik :)

Heb wel foto gemaakt van die ascona 400
seqyju7a.jpg

Terug
Naar boven