• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting 2014 - a.s. zondag 22 juni 2014 in Breda!

Was zeker gezellig heb een aantal bekende gezien en gesproken.. stonden mooie opel`s tussen.. Maarja strepentrekkers blijf houden het ..ach je bent jongt en je wilt wat opvallen nou dat deden zo ook :sleeping

Botter was ook leuk om te zien :thumbup

Voor de rest maar paar foto s gemaakt :D

Viel alleen samen met de Amerikanen meeting bij ons in de buurt.. jammer dat we hem gemist (misschien volgend jaar beide andere datum`s) hebben maar dit was ook leuk om weer is mee te maken!

@RISL wrote:

Inderdaad een paar pipo's die indruk wilden maken in diverse Aziatische merken, maar aan het gelach te horen, hebben ze zichzelf vooral voor gek gezet.

Nou vergeet ik nog effe die proleet in z'n Mercedes-Benz E cabriolet met heel groot 'BRABUS' achterop die tussen de Opelliefhebbers doorscheurde...

Zulke mensen zul je altijd houden en aangezien het een openbaar terrein is, kunnen we ze niet vragen weg te gaan.

Heb net al even foto's terug zitten kijken, maar ik heb zoveel staan ouwehoeren dat ik lang niet alles op de foto heb. Zal later vandaag het e.e.a. posten.

en ik na elke keer als dit topic boven aan is maar kijken als er foto's zijn..

kom op met die :kewlpics :kewlpics

:jerry

Inderdaad :)

@ Jozo, balen van je schade. Nog wel goed thuis gekomen hopelijk?

@ Rik, ik zal voor volgend jaar even contact zoeken met de Mantaclub over de datum van hun Zeelandweekend. Want dit jaar misten we ook alle Manta's uit de buurt, er was er maar eentje. Sowieso inderdaad weinig oudere wagens, net als vorig jaar. Het eerste jaar waren er inderdaad heel wat C-Kadetts en Manta's bij. Ik weet niet hoe we meer old- en youngtimers kunnen aantrekken, maar tips daarover zijn welkom. Het mooist is een mix van oud en jong door elkaar natuurlijk.

@RISL wrote:Inderdaad :)

@ Jozo, balen van je schade. Nog wel goed thuis gekomen hopelijk?

@ Rik, ik zal voor volgend jaar even contact zoeken met de Mantaclub over de datum van hun Zeelandweekend. Want dit jaar misten we ook alle Manta's uit de buurt, er was er maar eentje. Sowieso inderdaad weinig oudere wagens, net als vorig jaar. Het eerste jaar waren er inderdaad heel wat C-Kadetts en Manta's bij. Ik weet niet hoe we meer old- en youngtimers kunnen aantrekken, maar tips daarover zijn welkom. Het mooist is een mix van oud en jong door elkaar natuurlijk.

Manta is op ambulance naar huis gekomen dankzij een goede kameraad! :thumb Word tijd dat me Blitz af is, makkelijker. Dag was beetje naar klote, maaja..

Zeelandweekend van de Mantaclub is ALTIJD 3de weekend van juni. Weet je dat alvast. Overige datums worden in november uitgezocht/gekozen, voor het jaar erop.

Okay, dat is goed om te weten. Ik was van plan zelf ook beslag te leggen op het 3e weekend in juni, omdat er voor en erna ook altijd een hoop drukte is.

Even kijken wat handig is.

Fijn dat je Manta is thuis gekomen, hopelijk zien we je volgend jaar :thumb

Foto's..zoals gezegd teveel staan ouwehoeren om veel foto's te maken, maar hier een kleine impressie:

We stonden dit jaar op een iets andere plek, waardoor de foto's van bovenaf werden bemoeilijkt door de vlaggen. Dit was het beste wat ik er van kon maken:

O, en zo zag het er 's avonds rond 20u eruit:

Ik post later deze week nog een paar foto's.

Dankje, kleur vind ik zelf ook heel mooi.

Er zit nog wel wat werk aan de velgen, maar goed dat zit aan de auto zelf ook zoals misschien wel te zien was.

@RISL wrote:

zo lijk ik nog net wat slanker, dan dat ik echt ben... :jerry

was idd leuk om er te zijn.

ben er echt een uur, anderhalf uur geweest, en heb meer staan praten, dan kijken.

maar stonden leuke auto's tussen.

het burnen en alles is idd wat de persoon wil, maak ik mezelf ook wel eens schuldig aan. (met een 1.4 8v zelfs... tijd voor de 1.8 16V die in de astra zit, om die aan te slingeren.... :angel )

volgend jaar eerder uit bed, kan ik misschien dan wel even 2 meetings bezoeken (brummen net te laat bij)... :P

Ow, haha, niet gezien dat je er liep. Met zo'n panorama-shot hak je inderdaad bewegende mensen in stukjes ;)

Had ook beter in het midden gaan staan voor die foto, maar daar ben ik niet meer aan toegekomen.

En natuurlijk staat mijn auto weer achter een vlag verscholen :puke

En tussen de vlaggen in sta ik te lullen met Stefan en Victor :jerry

Rik :angel

@RISL wrote:Ow, haha, niet gezien dat je er liep. Met zo'n panorama-shot hak je inderdaad bewegende mensen in stukjes ;)

Had ook beter in het midden gaan staan voor die foto, maar daar ben ik niet meer aan toegekomen.

Kan gebeuren

@KadAstra-EF wrote:En natuurlijk staat mijn auto weer achter een vlag verscholen :puke

Ho ho, je ziet jouw auto door de vlag heen!

Ik kan het ook niet helpen dat die vlaggen net zo stonden, beter dan dit lukte niet.

Tja, dat is altijd....er zijn gewoon teveel meeting in deze tijd.

We vallen al 3 jaar op rij samen met de C-kadettmeeting, terwijl we al een paar keer verschoven zijn van weekend.

Terug
Naar boven