• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting #4 in Breda - foto's vanaf pagina 5

Even zeuren tegen RISL:

De datum: 28-06-2014 (laatste zondag van juni).

Het adres is Grenssteen 13 in Breda.

:sleeping :jerry 2015? :D

Even zeuren tegen RISL:

De datum: 28-06-2014 (laatste zondag van juni).

Het adres is Grenssteen 13 in Breda.

:sleeping :jerry 2015? :D

Vorig jaar en het jaar daar voor prima bevallen, kans is dan ook zeer groot dat we dit jaar weer met een aantal auto's aanwezig zullen zijn.

Vorig jaar en het jaar daar voor prima bevallen, kans is dan ook zeer groot dat we dit jaar weer met een aantal auto's aanwezig zullen zijn.

Zal kijken of ik er weer een aantal zo gek krijg ;), zal best goed komen, denk dat we sowieso met minimaal 3 auto's komen.

Zal kijken of ik er weer een aantal zo gek krijg ;), zal best goed komen, denk dat we sowieso met minimaal 3 auto's komen.

Het is even stil geweest, maar ik ben inmiddels bezig met de flyer.

Helaas kan ik de maker van de flyer van vorig jaar niet bereiken, dus zo mooi als toen gaat het niet worden, vrees ik. Binnen twee weken plaats ik de flyer hier, aan jullie allen dan de vraag deze te gaan verspreiden.

Het is even stil geweest, maar ik ben inmiddels bezig met de flyer.

Helaas kan ik de maker van de flyer van vorig jaar niet bereiken, dus zo mooi als toen gaat het niet worden, vrees ik. Binnen twee weken plaats ik de flyer hier, aan jullie allen dan de vraag deze te gaan verspreiden.

De flyer staat er op, gelukkig vond ik iemand die goed is met photoshop!

Ik hoop dat jullie deze net als voorgaande jaren weer vol op willen verspreiden, zodat we weer een leuke middag hebben met veel moois!

De flyer staat er op, gelukkig vond ik iemand die goed is met photoshop!

Ik hoop dat jullie deze net als voorgaande jaren weer vol op willen verspreiden, zodat we weer een leuke middag hebben met veel moois!

Ik heb inmiddels ook toezegging van enkele goede fotografen dat ze naar de meeting komen. Als je dus een mooie foto van je auto wil, spreek gerust iemand aan.

Alle foto's zullen gedeeld worden na afloop van de meeting.

Hopelijk hebben we weer net zo'n mooie opkomst als de afgelopen jaren. :D

Ik heb inmiddels ook toezegging van enkele goede fotografen dat ze naar de meeting komen. Als je dus een mooie foto van je auto wil, spreek gerust iemand aan.

Alle foto's zullen gedeeld worden na afloop van de meeting.

Hopelijk hebben we weer net zo'n mooie opkomst als de afgelopen jaren. :D

Het topic leeft duidelijk wat minder dan vorige jaren, maar ik heb al wel veel toezeggingen via pm, mail of gewoon mondeling gehad. Ook zojuist een pm uitgestuurd naar een aantal bezoekers van vorige jaren of van mensen waarvan ik weet dat ze in de buurt wonen.

Hopelijk maken we er met z'n allen weer een mooie meeting van, voor en door Opelliefhebbers!

Terug
Naar boven