• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

@c-dett16v wrote:breda.

als ik met mijn c-dett kom, ben ik hopelijk niet de enige...... :???:

ik kom van almkerkdan kan je evt met Basjuhhh meerijden (vectra).

Heb je auto eigenlijk nog nooit zien staan in Almkerk...

@trashmetal wrote:Heb nog wel wat speklappen in de vriezer hoor, pisje er bij beentjes in de lucht hoppah! :jerry

voor de mensen die niet weten hoe het laar te tilburg er uit ziet hier een kleine impressie vanaf streetview

hetlaar.jpg

Alleeey

Niet verkeerd nee.

Rik :)

Een stukje verder rijden is toch geen ramp? Komen er volgens mij zelfs een paar uit Friesland, dus daarmee gaat je reden ook het afvoerputje in...

iets beters kan je je toch niet bedenken? snackcar erbij... hopen dat de gemeente mee werkt,geloof niet dat er alcohol gedronken mag worden ;) dan heb je weer hele andere vergunningen voor nodig..

Hahaha, rijden ze op 't heike met Opels dan? Dacht dat daar alleen Audi's, Mercedessen en BMW's stonden ;)

We zijn als "organisatie" inmiddels in overleg.

Heb het bij de VTN'ners ook even interesse gepeild.

Daar rijden ook aardig wat brabanders rond ('theike, oosterhout, rond eindhoven een kliek en ikke natuurlijk king: )

't Laar gaat mee genomen worden in de overweging. Aangezien de meeste stemmen toch naar Breda uitgaan, zullen we daar eerst naar gaan kijken. Mocht dat niet lukken, zullen we zeker gaan kijken naar 't Laar.

Heb nog wel wat speklappen in de vriezer hoor, pisje er bij beentjes in de lucht hoppah! :jerry

voor de mensen die niet weten hoe het laar te tilburg er uit ziet hier een kleine impressie vanaf streetview

hetlaar.jpg

Alleeey

:D ook daar heb ik een balletje (gehakt) voor opgegooid :jerry

mochten er mensen zijn die meer goede ideen hebben post ze gerust en we zullen er een deskundig blik (bier) naar werpen :D

Mario

Hey pinkproject, kom je ook naar onze meeting dan? Ben wel benieuwd naar jouw G Cabrio.

Ik heb 22 jaar in Zevenbergen gewoond (ben ook pas 22 ;) ), woon nu in Princenhage.

Zal volgende keer eens opletten bij SGZ, m'n ouders wonen daar niet zo heel ver vandaan, die wonen in de Galgenweg, richting de watertoren.

Terug
Naar boven