• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

Hoezo? Willem weet van niks toch? :jerry

Ik wil ook zo'n shirt :P

En hoezo een vreemdeling? Er stond nog een Seat tussen de Opels.

mooie foto rik.. zelfs mn vectra ziet er gooed uit op die foto... alleen jammer dat ik een sjekkie sta te draaien.. ik mag nog helemaal niet roken van mn mams :jerry

gr arjan

@helmer opelfan wrote:Ik denk dat Rik een bioscoopbroek aan had :hmmz :jerry lol

Mooie foto's Rik. Wat is Willem een klein kereltje of ben ik zo groot :hmmz

Ik stem ervoor dat jij groot bent :P Ik ben 1.80m, maar als ik met m'n hoofd sta te schudden, dan heb jij geen jeuk meer onder je oksels :P

@ Blue-Coupe

Ik heb m'n foto's van 100% Tuning even opgezocht en toen had je nog van die ge-airbrushte spiegelkappen. Kan het zijn dat wij ooit via hyves contact hebben gehad? Via Opel Coupé Club ofzo? Want daar was ook iemand met een europablauwe Coupé met SRS TEC bumper, gecleande achterklep en zulke spiegelkappen.

Zoals ik al eerder aangegeven heb, ik heb in etten-leur een prive parkeerplaats beschikbaar.

Deze kan ik eventueel regelen, indien er intresse is. Drempelvrij bereikbaar vanaf de snelweg, ruimte voor ongeveer 2 tot 300 auto's en op een industrieterrein, zonder woonhuizen in de buurt.

Het adres is soevereinstraat 8.

Gaarne alleen contact met deze locatie vanuit mij, dit betreft namelijk een prive beheerd bedrijven terrein.

53569480-62bf-4c33.jpg

@DeMeistah wrote:verwijderd - domdom hehe

Ik zag het nog op tijd ;)

Wat bedoel je met bewerkte foto's?

Ik dacht dat juist iedereen onbewerkte foto's wilde, want zonder logo?

Ik ben net ff kentekens aan het checken, kom ik erachter dat die grijze Corsa D OPC een 1200cc in het vooronder heeft hangen.... :shock:

@RISL wrote:@DeMeistah wrote:verwijderd - domdom hehe

Ik zag het nog op tijd ;)

Wat bedoel je met bewerkte foto's?

Ik dacht dat juist iedereen onbewerkte foto's wilde, want zonder logo?

Dacht dat ik had gelezen dat je zei dat je je blog nog ging updaten met wat bewerkte foto's

@helmer opelfan wrote:Mag ik ook graag doen als ik iets intresants zie. Corsa D OPC 1200 cc :hmmz omgebouwd naar OPC look ?

Schaap in wolfskleren noemen we dat

Is hetzelfde als een Fiat Uno met een kapotte uitlaat, waarbij je denkt dat er een Ferrari door de straat komt... (true story)

Ik ben ook niet zo van de OPC-line, S-Line (Audi), AMG-kit (MB) en M-kit (BMW).

Maar dit is geen standaard OPC-line meer, deze wagen heeft alles van de echte OPC.

Haha, dat klopt is inderdaad compleet omgebouwd (wel erg netjes gedaan)

Door de huidige eigenaar zelf gedaan, en hij heeft er niet op bespaard.

Enige wat hem aan de buitenkant nog verraad zijn de trommelremmen achter :p

@RISL wrote:Ik ben net ff kentekens aan het checken, kom ik erachter dat die grijze Corsa D OPC een 1200cc in het vooronder heeft hangen.... :shock:

Heb je de mijne ook gecheckt ?

Rik king:

Terug
Naar boven