• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

@soepkiepe wrote:de kans dat er mensen komen die er ff "stoer" willen doen met hun auto, en het zo voor jullie kunnen verpesten.

Ja, ik kom nu ook stoer doen... Maarja hun fout :jerry

Tot nu toe heb ik alleen "bijzondere" Opels voorzien van een flyertje, zoals een C-Dett sedan, een Manta B GSi, enzovoort.

De 'tjoeninghokken' sla ik over, en verder als ik er toevallig langs kom, wil ik bij een normale Opel ook wel een flyer onder de ruitenwisser schuiven. Maar de "bijzondere" Opels fiets ik wel speciaal ff voor om, ik weet er inmiddels wel een paar te staan.

Overigens kom ik zelf mogelijk met de Vec-C1 SW van m'n ouders, maar anders met m'n Seat. Ik zal ook wel wat spullen meenemen die ik nog te koop heb van m'n Astra Coupé.

:jerry :jerry Tjoeninghokken :jerry :jerry

Prachtig !!

Rik :D

PS: valt mn spoiler (die mr f zo mooi vind) ook onder tjoeninghok ? ;)

Nee, die valt zeker niet onder tjoeninghok. Maar bij m'n vriendin d'r ouders in de straat staat bijv. een zilvergrijze Astra G vijfdeurs hatchback op 15 inch velgen met wieldopjes (niks mis mee). Alleen jammer dat er enorme autostyle bumpers voor en achter op zijn geplaatst (met standaard sideskirts, dus het sluit totaal niet aan). En dan een enorme spoiler op de achterklep die bijna boven het dak uitkomt....dat is een tjoeninghok :jerry

Flyer staat inmiddels ook bij het VTN op het forum en daar heb ik al een paar aanmeldingen gezien, dus het ziet er goed uit!

Zojuist iedereen pm gestuurd die wel interesse toonde, maar geen reactie meer had gegeven nadat de datum & locatie bekend waren gemaakt. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, maar mocht dat zo zijn, excuses.

Bij de CTN-meeting afgelopen weekend hebben Rick en ik ook nog wat mensen gesproken (o.a. Kurtmanta en Mark van het VTN), dus ook daar is bekendheid gecreeërt. De flyer staat inmiddels (dankzij de tip van Mark en de hulp van Willem) ook bij het VTN op het forum en daar heb ik ook al een paar aanmeldingen gezien, dus het lijkt erop dat de meeting goed bezocht gaat zijn!

Ben heel erg benieuwd, ik heb er in ieder geval al heel veel zin in!

@RISL wrote:Zojuist iedereen pm gestuurd die wel interesse toonde, maar geen reactie meer had gegeven nadat de datum & locatie bekend waren gemaakt. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, maar mocht dat zo zijn, excuses.

Bij de CTN-meeting afgelopen weekend hebben Rick en ik ook nog wat mensen gesproken (o.a. Kurtmanta en Mark van het VTN), dus ook daar is bekendheid gecreeërt. De flyer staat inmiddels (dankzij de tip van Mark en de hulp van Willem) ook bij het VTN op het forum en daar heb ik ook al een paar aanmeldingen gezien, dus het lijkt erop dat de meeting goed bezocht gaat zijn!

Ben heel erg benieuwd, ik heb er in ieder geval al heel veel zin in!

Ik deel het mee op het belgische forum!

Ik heb er zin in! :thumb

Gepost @ TT/CT :)

(Meeste van onze teammembers zullen dan @ automaxx zijn, maar misschien dat er nog mensen overblijven die naar Breda komen :) )

Top :thumb

Even offtopic:

Rick, ik heb vorig jaar ook nog getwijfeld om die Powerflex-bussen van Emile over te nemen, maar heb er vanaf gezien omdat er toen werd gezegd dat ze niet op m'n Coupé zouden passen. Ben er inmiddels achter dat dat wel had gekund. Ben erg benieuwd hoe je het vind rijden, lijkt mij erg lekker rijden in ieder geval.

Terug
Naar boven