• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

Ik verwacht trouwens niet dat die basjuhh1988 nog zal komen. Hij is sinds 12 april niet meer online geweest, en daarnaast ben ik enkele keren bij de VOD geweest waar hij z'n auto heeft gekocht, en daar stond hij ergens achterin op het terrein.

Auto is niet verkocht naar mijn weten (RDW-info), maar veel leven zit er niet in het hele gebeuren...

@RISL wrote:Leuk!

Kom je met de Bieber? Ben erg benieuwd naar zo'n Bieber.

Helaas niet RISL, ik wou dat ik met de bieber kon komen, is echt een plaatje, maar het dak is kapot , en dat kost flink wat geld, en voor de apk moeten er nog wat dingen gebeuren, maar daarvoor in de plaats kom ik met een hemels blauwe d kadett >>>>
2012-06-07190255.jpg
ook een mooi dingetje ;)

@RISL wrote:Even informeren bij Haasje17 hoe het staat met de aanmeldingen op het OSC...

van OSC komen er een handjevol wss, omdat het in de buurt is. ;)

ik zou ook wel aanwezig willen zijn, maar is mij gewoon te ver nu.

hoop dat het heel gezellig is, en dat er maar veel mooie opels er mogen zijn. ;)

Te ver? :P Helmer opelfan kan je misschien wel even ophalen als hij een uurtje onderweg is? :P Die komt uit het verre noorden om erbij te zijn

@helmer opelfan: :wors

@Andreas.Berger wrote:Helaas niet RISL, ik wou dat ik met de bieber kon komen, is echt een plaatje, maar het dak is kapot , en dat kost flink wat geld, en voor de apk moeten er nog wat dingen gebeuren, maar daarvoor in de plaats kom ik met een hemels blauwe d kadett >>>>
2012-06-07190255.jpg
ook een mooi dingetje ;)

Jammer, maar ook naar je D-Dett ben ik erg benieuwd!@D-gek wrote:Dan neem ik m'n Bieber wel mee, die ziet er ook wel aardig uit dacht ik zo.. ;)

Top! Erg gaaf om een Bieber (voor het eerst) te zien!

@FnF_racer wrote:

hoop dat het heel gezellig is, en dat er maar veel mooie opels er mogen zijn. ;)

Haha, je hoort het, Rik komt vanuit Leeuwarden en Helmer vanuit Oude Pekela. Maar mocht je toch niet kunnen, dan posten we hier natuurlijk de foto's :D

Alsnog van de partij :)

Automaxx gaat voor mij niet door, en een meeting een paar honderd meter van thuis af kan ik natuurlijk niet laten liggen! :)

(Bij ons @ tt/ct hebben al meerdere mensen aangegeven te komen/ er overna te denken :) )

@RISL wrote:@FnF_racer wrote:

Haha, je hoort het, Rik komt vanuit Leeuwarden en Helmer vanuit Oude Pekela. Maar mocht je toch niet kunnen, dan posten we hier natuurlijk de foto's :D

als iemand met alleen een uitkering is die afstand wel heel erg ver. :P

maar misschien doe ik wel weer een aparte actie, en kom ik toch. :P

ben ook al eens op een TC/CT meets VTN meet geweest in de Meern, zonder dat ik wist dat het was. :jerry

dus zie wel.

hoe weet je dat?

klopt, alleen de eerste 3 maanden proeftijd, dus nog zonder loon.

en daarbij door een fout ook een aardige belasting aangifte binnengekregen.

maar we zien wel, ik ben nergens nog door tegen gehouden.

Dat had je gepost in dat topic over wat je als werk doet....ik heb je toen nog gefeliciteerd :thumb

3 maanden zonder loon... dat is een behoorlijke investering van jouw kant :shock:

Een proeftijd is een periode waarbij beide partijen zonder opgaaf van reden het arbeidscontract per direct kunnen ontbinden. Meestal een maand.

3 maanden gratis werken noemen we stage lopen. (of slavernij)

@RISL wrote:Dat had je gepost in dat topic over wat je als werk doet....ik heb je toen nog gefeliciteerd :thumb

3 maanden zonder loon... dat is een behoorlijke investering van jouw kant :shock:

ohja.... :oops:
1706.gif

en is zo, maar vaak krijg je zonder inverstering geen rendement meer.

en daarbij is het na 6 maanden niets doen voor een uitkering, wel weer fijn om in ieder geval deze 3 maanden weer bezig te zijn. doe ik eens wat voor mijn uitkering. :P

maar nu maar even terug op dit onderwerp, want dit gaat te ver off-topic. :jerry :jerry

Terug
Naar boven