• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

Okej ik kom eraan. Mijn vriendin zei dat het vandaag was, iemand kwam tanken bij texaco in halsteren en die ging daar ook heen :thumb .

Tot zo mannen, ik kom eraan.

Zo, ben net thuis (woon er niet zo ver vandaan).

We hebben een topmiddag gehad, het weer zat ook erg mee (wat spetters aan het begin tellen we niet mee).

Rick en ik zijn zeer tevreden over de opkomst (toch zo'n 60 auto's gedurende de middag) en dat ondanks het weer! We hebben ook veel positieve reacties gekregen, dus aanls het aan ons ligt, organiseren we zoiets volgend jaar weer. We zullen opnieuw de locatie overwegen, dus alle tips en opmerkingen zijn van harte welkom.

Foto's ga ik zo snel mogelijk uploaden, zal wel even duren. Het internet hier is niet zo stabiel, dus mogelijk dan ik pas morgen alles kan uploaden vanaf het werk. Sowieso zal ik proberen straks een aantal foto's te plaatsen.

Nogmaals, iedereen bedankt voor het mogelijk maken van deze leuke middag! Iedereen hield zich aan de regels (op verzoek ging de muziek af en toe wat zachter, dus dat ging ook prima). Ook de Garden Life Style willen we bedanken omdat we de hele middag voor hun winkel hebben gestaan zonder dat ze ook maar iets gezegd hebben. We hebben zelfs foto's mogen maken vanaf hun bovenverdieping!

Was inderdaad geslaagd :D

Alleen jammer dat er van die vervelende lui rond lopen die de regels niet snappen, en dan heb ik het over harde muziek...

Was inderdaad een geslaagde meeting!

Mensen hielden zich goed aan de regels, slechts 2x hoeven te vragen of de muziek wat zachter kon.

Verder deed iedereen uit zichzelf muziek zachter of uit.

Normaal gesproken wordt er veel meer en hardere muziek gedraaid.

Ook was het niet nodig om de parkeerplaats op te ruimen.

De kleine buitjes hebben de boel niet verpest.

Degenen die met een Corsa D aankwamen , geweldig hoe jullie in een hele optocht aan kwamen rijden king:

Voor iedereen : mensen die voorbij reden keken hun ogen uit :thumb

Ook de mensen van Garden Life Style bedankt dat we gebruik mochten maken van de parkeerplaats, en foto's maken vanaf jullie bovenverdieping.

Voor Helmer en Rik nog een woordje : Geweldig dat jullie zo een afstand afgelegd hebben om bij de meeting te kunnen zijn :wors

Inderdaad, top voor degenen die van zo ver zijn gekomen om deze meeting te bezoeken.

En inderdaad, Corsa/Tigrateam kwam inderdaad in een schitterende optocht aan!

Wat baalden we toen we jullie voorbij zagen rijden in de verkeerde richting en wat waren we blij toen we jullie zagen terug komen ;)

Muziek....tja, zoals Rick al zei, inderdaad maar twee keer het verzoek om de muziek wat zachter te zetten.

EDIT:

Heb problemen met Photobucket, dus moet ff via m'n blog doen. Echter, ook daar heb ik problemen met de opslagcapaciteit. Dus er passen maar een paar foto's helaas. Bij deze de link: Foto's

De rest van de foto's zullen dan morgen volgen. Ik zal er geen logo op zetten, zodat iedereen de foto's vrij kan gebruiken. Op m'n blog komen dan wel foto's met logootje.

Ik ben nu net weer thuis (20:00)

Ik vond het een zeer, zeer geslaagde dag.

heb kennis mogen maken met verschillende leden van dit forum.

Ook vind ik (maar dat is persoonlijk) dat zelfs mn "oude" Astra F toch wel belangstelling heeft gehad.

En dat temidden van allemaal "vrij nieuwe" opels.

Erg leuk om de reacties te horen over mn auto, dat ie nog in zo'n mooie staat is.

dat doet me zeker goed haha.

Ja, dit is zeker voor herhaling vatbaar.

zal me zeker vaker zien op een meeting.

Totale reistijd heen en terug : 6 uur.

Totaal aantal kilometers: 540.

Jordy en Rick: :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup

Rik :angel

@RickR91 wrote:Was inderdaad een geslaagde meeting!

Mensen hielden zich goed aan de regels, slechts 2x hoeven te vragen of de muziek wat zachter kon.

Verder deed iedereen uit zichzelf muziek zachter of uit.

Normaal gesproken wordt er veel meer en hardere muziek gedraaid.

Ook was het niet nodig om de parkeerplaats op te ruimen.

De kleine buitjes hebben de boel niet verpest.

Degenen die met een Corsa D aankwamen , geweldig hoe jullie in een hele optocht aan kwamen rijden king:

Voor iedereen : mensen die voorbij reden keken hun ogen uit :thumb

Ook de mensen van Garden Life Style bedankt dat we gebruik mochten maken van de parkeerplaats, en foto's maken vanaf jullie bovenverdieping.

Voor Helmer en Rik nog een woordje : Geweldig dat jullie zo een afstand afgelegd hebben om bij de meeting te kunnen zijn :wors

Graag gedaan !!

Ben ook al ff weer thuis, was inderdaad gezellig: organisatie goed geregeld :thumb

Weer zat ter plaatse ook mee, alleen op heenweg onder viaduct kap dicht moeten gooien en op terugweg op de vluchtstrook tijdens een hoosbui :thumbdown

Verschillende forumleden gespot en wat geouwehoerd en inderdaad Kadastra-EF: mooi dat er mensen zijn die nog naar die oude bakkies van ons kijken ;)

Nou dan heb ik er hier enkele (in afwachting van de foto's van Risl)

DSC08721.jpg

DSC08725.jpg

DSC08726.jpg

Leuk en goed geregeld :thumb Voor de eerste keer mag er zeker niet geklaagd worden. Het weer was ook gewoon goed :thumb

Hmmm, lekker is dat, ik kan ook geen foto's uploaden hier.

Tinypic heeft de laatste paar dagen meer dat soort kuren :swear

Foto's volgen dus later deze week :sleeping

Rik :)

@KadAstra-EF wrote:Hmmm, lekker is dat, ik kan ook geen foto's uploaden hier.

Tinypic heeft de laatste paar dagen meer dat soort kuren :swear

Foto's volgen dus later deze week :sleeping

www.photobucket.com

www.imageshack.us

;)

hey jongens,

ik had er echt bij willen zijn, maar ik heb het er dit weekend gewoon niet tussen kunnen krijgen.

volgende keer beter!! king:

want het initiatief om eens een brabant meet te doen is zeker goed!!

@helmer opelfan wrote:Hallo Rik. Zo te zien ook weer veilig thuis gekomen :thumb

Jazeker, ik ben dit maal via Rotterdam-DenHaag-Amsterdam gereden.

Was een leuke afwisseling op vanmiddag.

Toch nog weer een paar buien gehad.

Mn vrouw zei dat het hier amper droog is geweest !!

Leuk om je te leren kennen, we gan elkaar vast vaker zien haha.

Ja was leuk om andere opelliefhebbers te ontmoeten.

Goddank was het droog,zodat niet de Zaf maar ik met de manta ben gegaan.

Net als gisteren trouwens,zie vorige post van mij haha.

Dit zouden we best vaker mogen doen,als opelliefhebbers.

Voor herhaling vatbaar,zekers

Terug
Naar boven