• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

Iedereen bedankt voor de leuke reacties en foto's!

Jordi en ik zitten er al aan te denken om deze meeting een vervolg te geven! :D

Bedankt voor de geweldige dag allemaal! :D

Was zeer geslaagd, terrein voor volgend jaar kan ik wel een besloten terrein regelen in etten-leur (om de hoek dus) :D

Mooie autos gezien, leuk om eens iets in de buurt te hebben!

Vond verder jullie gezichten erg mooi toen wij met zijn allen aan kwamen rijden :D

(mede weggebruikers vonden het iets minder leuk want we hebben heel de weg max 20 gereden om de stoet zoveel mogelijk bij elkaar te houden :jerry )

Vooral de laatste foto's zijn leuk want toen waren alle anderen al weg, alleen wij waren er nog.

Sommigen hebben hun auto toen bij de onze neergezet en zo had je op het einde van de dag alleen nog 1 rij met Opels.

Totdat we bang waren om daar te moeten slapen EN het begon te regenen. Toen ook dus maar snel weg gegaan :jerry :jerry

Rik :)

En mijn SEAT mocht er ook bij :thumb

Bij deze het foto-album: http://www.mijnalbum.nl/Album=6PK3M4KE

Ze zijn nog niet bewerkt of uitgezocht, dus er zullen wat dubbele foto's tussen zitten. Ik ga echter over een paar dagen op vakantie en tot die tijd moet ik nog overwerken, dus ik verwacht niet dat ik nog tijd heb op alles netjes uit te zoeken. En helaas heb ik ook niet iedere auto op de foto kunnen zetten, maar ik hoop dat dat me vergeven kan worden ;)

Als het aan mij ligt, komt er zeker een vervolg! We zullen het er na de vakantie over gaan hebben.

was toch ff snel wezen kijken

maar stonden best leuke opels bij

hoop dat ik volgende keer wel meer tijd heb

Ja, je kwam toch met die blauwe Astra G?

Kan het zijn dat ik je afgelopen vrijdag op het Van Coothplein zag rijden?

hey hey

ja dat klopt

ja zou goed kunnen ben er overdag geweest

maar nachts ben ik daar over heen geweest

woon in tuinzigt dus rij veel door breda heen

sins mijn nieuwe motor er in zit

Ik stond eigenlijk naar een zwarte Insignia Sports Tourer OPC te kijken, wilde een foto maken, maar zag jou niet aankomen, dus toen stond jij half op de foto. En die OPC reed daarna ook gelijk weg, dus toen had ik geen enkele foto...vandaar dat je mij opviel. En inderdaad, die kleur valt ook behoorlijk op.

Dank je :)

Zoals gezegd, ik heb ze nog niet bewerkt of uitgezocht. En veel foto's lijken op elkaar, maar dat is omdat ik weinig tijd had om veel uit te proberen.

Nu nog een polarisatiefilter aanschaffen, dan worden het helemaal mooie foto's! Heb dankzij een tip van Dion eens zitten zoeken en ik ga er deze week nog eentje aanschaffen, zodat ik op vakantie al meer contrast krijg en minder reflecties.

Nou, topfotograaf ben ik ieder geval nog lang niet, maar ik doe m'n best.

Ik wil in ieder geval vaker meetings gaan bezoeken (nu doe ik dat eigenlijk alleen in de buurt of als ze heel erg groot zijn) om meer te kunnen oefenen met m'n SLR.

Ja, dat geloof ik!

Al denk ik niet dat ik vanuit Breda naar Groningen zou rijden, zeker niet met de verwachting voor het slechte weer dat voorspeld was.

Ik vind het echt nog steeds bizar dat jij en Rik zo'n afstand hebben afgelegd, ik heb daar heel veel waardering en respect voor!

Ga je ook naar Sevenum?

Als iemand graag foto's ontvangt op ware grootte, hoor ik dat graag. Pm dan je e-mailadres ff naar me, dan stuur ik ze asap op.

Terug
Naar boven