• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

@RISL wrote:Nou, topfotograaf ben ik ieder geval nog lang niet, maar ik doe m'n best.

Ik wil in ieder geval vaker meetings gaan bezoeken (nu doe ik dat eigenlijk alleen in de buurt of als ze heel erg groot zijn) om meer te kunnen oefenen met m'n SLR.

Ik ga in de herfst ook een meeting organiseren maar dan in Leeuwarden.

Dan ben jij verplicht om te komen :jerry :jerry

Nogmaals bedankt voor je compliment, ik ben ook een paar handige weetjes rijker :thumbup

Rik :)

@RISL wrote:Ja, dat geloof ik!

Al denk ik niet dat ik vanuit Breda naar Groningen zou rijden, zeker niet met de verwachting voor het slechte weer dat voorspeld was.

Ik vind het echt nog steeds bizar dat jij en Rik zo'n afstand hebben afgelegd, ik heb daar heel veel waardering en respect voor!

Ga je ook naar Sevenum?

Sevenum ligt bij Venlo !

Das weer een stukkie verder dan Breda.

Hier moet ik echt even over nadenken hoor :hmmz

Rik, wil je wel een Seat op je Opelmeeting dan? :jerry

En ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor weetjes je te weten bent gekomen? Ik zag wel dat Willem iets deed bij je gasklep?

Vond ook dat je een mooi velletje met gegevens had gemaakt! En ik hoorde behoorlijk wat mensen over de smetteloze staat van je interieur!

Ik had zelf ook m'n forumnaam en voornaam op een velletje en de Autoweek met een artikel over de Astra J OPC op het dashboard liggen.

Ik deed de motorkap even open en Wim dook meteen onder de kap hahahaha.

Wim stelde mn gaskabel van pedaal naar gasklephuis klep beter af.

Daardoor pakt het beter gas als ik het pedaal indruk.

Moet zeggen, ja, de 300 km/uur had ik even te pakkken op de Afsluitdijk :shock: :shock:

Dus het werkte wel :jerry

heb jouw velletje ook gezien ja dus ik wist meteen dat die auto van jou was haha.

Nogmaals, leuke dag gehad :thumbup

Verder, mn interieur had inderdaad bovengemiideld belangstelling ja, meerdere mensen viel dat op.

Toch is maar een gedeelte vervangen, niet alles !

Foto-O4CTW4DX.jpg

(Even uit RISL's album gepikt)

Deze hebben wij weg zien rijden nog :)

Die was (zoals ik het begreep) van een kennis van Midnight Black. Ik vond die gespoten i400 wielen wel mooi staan bij deze wagen.

@RISL wrote:Die was (zoals ik het begreep) van een kennis van Midnight Black. Ik vond die gespoten i400 wielen wel mooi staan bij deze wagen.

haha i400 velgen zou hij wel willen denk :D

zijn gewone Ronal GSI velgen wel super mooi gespoten

i400 hebben een dieper velgbed met 5 gats steek en een kleinere naaf dop :vertag

ik vond het ook een zeer geslaagde meeting :thumbup

en zo voor de eerste keer een goeie opkomst

is zeker voor herhaling vatbaar Ich bin da bei!

ik hoorde van willem dat ik ook naar sevenum ga...welke dag weet ik niet..kijken of we de schade dan al hebben kunnen maken..

Manta B inderdaad van Roel, maat van mij: die vond het ook leuk (eindelijk wat mensen die z'n liefde voor een Manta snappen, z'n vriendin ziet het liefst een advertentie op marktplaats :thumbdown )

hmmm die snap ik ff niet je kunt toch geen vriendinnen op marktplaats zetten of wel? :hmmz :jerry :jerry

@midnight black wrote:Manta B inderdaad van Roel, maat van mij: die vond het ook leuk (eindelijk wat mensen die z'n liefde voor een Manta snappen, z'n vriendin ziet het liefst een advertentie op marktplaats :thumbdown )

Als mn vrouw mij voor een keuze zou stellen: Of een Opel eruit of IK eruit dan zeg ik: ga jij maar !

We zien elkaar bij de advocaat !! :jerry :jerry :jerry

Maar gelukkig komt het niet zover, mn vrouw houdt van mij en ik van mn Opel :shock: :shock:

Ziet er idd uit als een leuke meeting, beetje jammer van het gebrek aan gefotografeerde personen hoe was het ookweer je komt voor de auto's je blijft voor de mensen :vertag

@KadAstra-EF wrote:Dit was mn pamflet die ik op het dashboard had liggen op de meeting:

2m5fbqv.jpg

Ja Rik je had er echt werk van gemaakt en nog een heel fotoboek van de Kadett erbij. :thumb

Ik had 3 minuten voor vertrek de printer ff laten rammelen :D

@midnight black wrote:@KadAstra-EF wrote:Dit was mn pamflet die ik op het dashboard had liggen op de meeting:

2m5fbqv.jpg

Ja Rik je had er echt werk van gemaakt en nog een heel fotoboek van de Kadett erbij. :thumb

Ik had 3 minuten voor vertrek de printer ff laten rammelen :D

Ik heb er niet eens moeite in gestoken :jerry Zolang ik maar weet wie de rest is is het goed toch :angel

Mm ik had kentekenplaten bij maar dr nie op gedaan... Zal de kap volgende keer dicht laten... dan word dr mischien ook naar de rest gekeken.. :jerry

Terug
Naar boven