• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brabantmeeting: Fotolinkje in de beginpost

Heb me eigenlijk helemaal niet bezig gehouden met het forum gedeelte van de meeting.. Gewoon een beetje kijken en lullen met iedereen. Maar nou zie ik weer wat avatars en denk je OJAAAA da's die!! hahaha

@Haasje17 wrote:Niemand opgevallen dat ik een gordeldier en een cowboyhoed in de auto had liggen.

Ik heb zelfs geen foto van je auto, alleen van alles onder de motorkap ;)

@ Ron, het mooiste zou dan zijn om stijlloze deuren te monteren, zoals op de Coupé en Cabriolet. Heb je gelijk een leuke uitdaging ;)

@RickR91 wrote:Ron, gordeldiertje had ik wel gezien aan de passagierskant. Cowboyhoed, was dat zo'n donkerbruine of beige?

Bruine Suede Hoed Ligt op de hoedeplank (is die voor gemaakt he) of achterbank. (als ik hard heb geremd).

En gordeldier aan de passagierskant. Omdat dat motivatie is om toch voor de pasagier je gordel aan te doen.

Heb er een hekel aan als je het niet doet.

En dat werkt echt.. (ook volwassenen)

@ Mario, Garden Life Style was inderdaad open. Geen enkele klacht ontvangen. De politie is een paar keer langs gereden op de Backer&Ruebweg, maar nooit bij ons op het terrein geweest.

Klanten van de Praxis e.d. kwamen soms ook zeer langzaam langs gereden om te kijken naar de auto's!

Ik ben van plan om vanavond het stukje op m'n blog uit te breiden met ietswat bewerkte foto's, zal die link ook posten.

@helmer opelfan wrote:Zal zijn reden geven dat jij niet kon trashmetal volgende keer beter :D

1 groot verschil trashmetal op jou teller staat iets minder kilometers :jerry

mijne staat op nog geen 1,5 ton, en ipv 11,5 jaar heb ik hem 1,5 jaar :jerry @RISL wrote:@ Mario, Garden Life Style was inderdaad open. Geen enkele klacht ontvangen. De politie is een paar keer langs gereden op de Backer&Ruebweg, maar nooit bij ons op het terrein geweest.

Klanten van de Praxis e.d. kwamen soms ook zeer langzaam langs gereden om te kijken naar de auto's!

Ik ben van plan om vanavond het stukje op m'n blog uit te breiden met ietswat bewerkte foto's, zal die link ook posten.

Mooi man :thumbup

fijn dat onze blauwe vrinden de rust niet kwamen verstoren :D

volgend jaar ziet mn astra er ook iets toonbaarder uit

eerst eens zorgen dat die motor optimaal gaat lopen

en ik mn arm weer normaal kan gebruiken :swear

Ron, leuke gedachte achter dat diertje.

Zelf wacht ik ook met wegrijden tot mijn passagiers hun gordels om hebben.

Al zullen ze bij jou een stuk harder in de stoel gedrukt worden :jerry

Rick, waren de foto's goed aangekomen op groot formaat?

Kwam inderdaad een lekker geluidje uit de Astra van Ron, daarom stondtie natuurlijk ook warm te draaien ;)

Altijd netjes warm rijden voordat je gaat gassen. Zal volgende keer beschaaft vertrekken. Komt dunner pijpje onder.

Terug
Naar boven