• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

BRAND

update brand chemiepack Moerdijk : zuid holland heeft eindelijk de rookwolk kunnen ontcijferen : GE KEN DE GROETE UIT BRABANT KRIJGEN KUT !

update brand chemiepack Moerdijk : zuid holland heeft eindelijk de rookwolk kunnen ontcijferen : GE KEN DE GROETE UIT BRABANT KRIJGEN KUT !

Ik werk schuin aan de overkant.

waren heel wat grote vurrrballen en vaten die de lucht in gingen.

werden pas s'nachts om 24:00 uur geevacueerd.

[rquote=1833419&tid=139799&author=2000]Ben nog aan het bijkomen van de brand bij onze beitsbaan:o[/rquote]

dankzij jullie brand hebben wij werk te veel, 250 kt beitsen is niet niks wat er ff tussendoor komt.

Ik werk schuin aan de overkant.

[rquote=1833419&tid=139799&author=2000]Ben nog aan het bijkomen van de brand bij onze beitsbaan:o[/rquote]

dankzij jullie brand hebben wij werk te veel, 250 kt beitsen is niet niks wat er ff tussendoor komt.

[rquote=1839515&tid=139799&author=hennyw]Ik werk schuin aan de overkant.

dankzij jullie brand hebben wij werk te veel, 250 kt beitsen is niet niks wat er ff tussendoor komt.[/rquote]ik ken het, ik zit bij 1 van de 2 overgebleven beitsbanen. Alleen de vervoerskosten van ons naar jullie zijn al gigantisch. Komt binnen 9 maanden goed.

[rquote=1839515&tid=139799&author=hennyw]Ik werk schuin aan de overkant.

dankzij jullie brand hebben wij werk te veel, 250 kt beitsen is niet niks wat er ff tussendoor komt.[/rquote]ik ken het, ik zit bij 1 van de 2 overgebleven beitsbanen. Alleen de vervoerskosten van ons naar jullie zijn al gigantisch. Komt binnen 9 maanden goed.

[rquote=1834565&tid=139799&author=Jack-omegax3.0xe]Dit is hopelijk maar een keer zo'n brand. Wij zitten hier vlak bij de DSM Chemelott e.a

Wat hier af en toe de lucht in gaat en dat 363 dagen per jaar. (Die andere 2 dagen draaien ze wel zonder problemen).

Geen giftige stoffen of gevaar voor de volks gezondheid, is idd het eerste wat je hoort.

Gr Jack [/rquote]

Dat zeiden "ze" ook na de ATF brand in Drachten (Friesland) en wat blijkt na een paar jaar ? dat er nu toch wel degelijk mensen ziek zijn geworden door die brand !!!!

Alleen nu komt het ergste, ze worden niet erkend door de autoriteiten dus deze mensen staan er alleen voor.

Zo, dit wou ik even kwijt.

Rik

[rquote=1834565&tid=139799&author=Jack-omegax3.0xe]Dit is hopelijk maar een keer zo'n brand. Wij zitten hier vlak bij de DSM Chemelott e.a

Wat hier af en toe de lucht in gaat en dat 363 dagen per jaar. (Die andere 2 dagen draaien ze wel zonder problemen).

Geen giftige stoffen of gevaar voor de volks gezondheid, is idd het eerste wat je hoort.

Gr Jack [/rquote]

Dat zeiden "ze" ook na de ATF brand in Drachten (Friesland) en wat blijkt na een paar jaar ? dat er nu toch wel degelijk mensen ziek zijn geworden door die brand !!!!

Alleen nu komt het ergste, ze worden niet erkend door de autoriteiten dus deze mensen staan er alleen voor.

Zo, dit wou ik even kwijt.

Rik

komt nu een en ander boven water er is 1000 maal hogere concentratie lood

gevonden vee mag niet naar buiten,en het goed mag niet van het land

maar kijhard volhouden dat er niets in de rook zat.zijn we nu met zijn allen

zo goed glovig.er zitten stoffen tussen die zelfs zo vlugtig zijn dat je ze

nauwelijks opmerk met meting maar bij inademing binnen een uur je lichaam

verwoesten,daarnaast als het allemaal wel mee valt,maar de haagse heren

blijven wel in het busje zitten,met een lulverhaal we willen ze niet voor de

voeten lopen.en dan nog steeds ontkennen .

lees wat er al voor hulpverleners aan medische problemen zijn.

komt het verhaal naar boven dat veel brandweer lui beroeps asma hebben

ja ja zo kan je nog wel even verder gaan.

vgr tonsr.

komt nu een en ander boven water er is 1000 maal hogere concentratie lood

gevonden vee mag niet naar buiten,en het goed mag niet van het land

maar kijhard volhouden dat er niets in de rook zat.zijn we nu met zijn allen

zo goed glovig.er zitten stoffen tussen die zelfs zo vlugtig zijn dat je ze

nauwelijks opmerk met meting maar bij inademing binnen een uur je lichaam

verwoesten,daarnaast als het allemaal wel mee valt,maar de haagse heren

blijven wel in het busje zitten,met een lulverhaal we willen ze niet voor de

voeten lopen.en dan nog steeds ontkennen .

lees wat er al voor hulpverleners aan medische problemen zijn.

komt het verhaal naar boven dat veel brandweer lui beroeps asma hebben

ja ja zo kan je nog wel even verder gaan.

vgr tonsr.

[rquote=1839562&tid=139799&author=2000][rquote=1839515&tid=139799&author=hennyw]Ik werk schuin aan de overkant.

dankzij jullie brand hebben wij werk te veel, 250 kt beitsen is niet niks wat er ff tussendoor komt.[/rquote]ik ken het, ik zit bij 1 van de 2 overgebleven beitsbanen. Alleen de vervoerskosten van ons naar jullie zijn al gigantisch. Komt binnen 9 maanden goed.[/rquote]

Laten we het hopen ;)

[rquote=1839562&tid=139799&author=2000][rquote=1839515&tid=139799&author=hennyw]Ik werk schuin aan de overkant.

dankzij jullie brand hebben wij werk te veel, 250 kt beitsen is niet niks wat er ff tussendoor komt.[/rquote]ik ken het, ik zit bij 1 van de 2 overgebleven beitsbanen. Alleen de vervoerskosten van ons naar jullie zijn al gigantisch. Komt binnen 9 maanden goed.[/rquote]

Laten we het hopen ;)

[rquote=1833934&tid=139799&author=2slow]Worden al adviezen gegeven om geen groenten uit de moes/groentetuintjes te gaan eten.

Nou ben ik geen biolog ofzo, mare het is toch winter??? Wat haal je nu nog eetbaars uit de groentetuin?[/rquote]

Spruuten ook mien jong:puke

Terug
Naar boven