• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

brandblusser

hoi,

dochter heeft nieuwe corsa 3deurs gekocht(essentia)

maar brandblusser ligt er gewoon los in

op welke plaats wordt die normaal geplaatst?

dank bij voorbaat

MON

bij mij in me corsa b heb ik me brandblusser rechts naast de pook vast geschroeft, aan de zijkant van me middenconsole zegmaar prima plek dacht ik zo. en niemand heeft er last van tot zover ik weet.

Als je met normaal standaard bedoeld, volgens zat er geen brandblusser in corsa's standaard.

misschien een type corsa of een bouwjaar erbij zetten?

Erwin

[rquote=1889193&tid=144355&author=Erwin1987]Als je met normaal standaard bedoeld, volgens zat er geen brandblusser in corsa's standaard.

Erwin[/rquote]is van 2010 en type ? essentia 3 deurs?

zijn er nog andere types?

bij mij in me corsa b heb ik me brandblusser rechts naast de pook vast geschroeft, aan de zijkant van me middenconsole zegmaar prima plek dacht ik zo. en niemand heeft er last van tot zover ik weet.

[rquote=1889192&tid=144355&author=corsageak]bij mij in me corsa b heb ik me brandblusser rechts naast de pook vast geschroeft, aan de zijkant van me middenconsole zegmaar prima plek dacht ik zo. en niemand heeft er last van tot zover ik weet. [/rquote] corsa b , is wel al oud hé corsageak .toch bedankt voor reactie

Als je met normaal standaard bedoeld, volgens zat er geen brandblusser in corsa's standaard.

Erwin

2010 is een corsa D.

omdat de meeste jongens hier a,b,c corsa's rijden ik heb ook een b-corsa gehad heb.

ga je snel van iets uit.

Maar een brandblusser is in nederland niet verplicht, dus denk(!!!!) niet dat dit bij de standaard uitrusting hoort.

Erwin

[rquote=1889193&tid=144355&author=Erwin1987]Als je met normaal standaard bedoeld, volgens zat er geen brandblusser in corsa's standaard.

Erwin[/rquote]is van 2010 en type ? essentia 3 deurs?

zijn er nog andere types?

SNC10067.JPG

Heb 'm hier zitten bij mij in de Corsa A.

Life hammer heb ik ook:

SNC10063.JPG

Brandblussers zijn in NL niet verplicht. Enige reden dat hij bij mij in de auto zit, is omdat hij OPEL erop heeft staan :P

En ik zit normaal niet zover naar voren, m'n vriendin is wat klein. Normaal zie je de brandblusser gewoon zitten en kan je 'm in een handomdraai eruit pakken. Maar m'n vriendin zit graag met de neus op 't voorruit ;)

[rquote=1889192&tid=144355&author=corsageak]bij mij in me corsa b heb ik me brandblusser rechts naast de pook vast geschroeft, aan de zijkant van me middenconsole zegmaar prima plek dacht ik zo. en niemand heeft er last van tot zover ik weet. [/rquote] corsa b , is wel al oud hé corsageak .toch bedankt voor reactie

P1132_12-03-10.jpg

lifehammer had ik naast me stoel in de corsa en onder de achterbank bij de vectra.

brandblusser zat in de kofferbak helaas geen foto meer van denk ik.

Erwin

2010 is een corsa D.

omdat de meeste jongens hier a,b,c corsa's rijden ik heb ook een b-corsa gehad heb.

ga je snel van iets uit.

Maar een brandblusser is in nederland niet verplicht, dus denk(!!!!) niet dat dit bij de standaard uitrusting hoort.

Erwin

Brandblusser in de kofferbak is net zo goed als geen.... Je moet 'm bij de hand hebben, weet jezelf natuurlijk ook :P...

SNC10067.JPG

Heb 'm hier zitten bij mij in de Corsa A.

Life hammer heb ik ook:

SNC10063.JPG

Brandblussers zijn in NL niet verplicht. Enige reden dat hij bij mij in de auto zit, is omdat hij OPEL erop heeft staan :P

En ik zit normaal niet zover naar voren, m'n vriendin is wat klein. Normaal zie je de brandblusser gewoon zitten en kan je 'm in een handomdraai eruit pakken. Maar m'n vriendin zit graag met de neus op 't voorruit ;)

P1132_12-03-10.jpg

lifehammer had ik naast me stoel in de corsa en onder de achterbank bij de vectra.

brandblusser zat in de kofferbak helaas geen foto meer van denk ik.

Erwin

Brandblusser in de kofferbak is net zo goed als geen.... Je moet 'm bij de hand hebben, weet jezelf natuurlijk ook :P...

Meeste brandblussers vind je normaal terug in de kofferbak... Ik zou 'm ook niet graag ergens anders in de auto willen hebben eigenlijk.

En lifehammer? Links en/of rechts van de versnellingspook... Betere plaats bestaat gewoon niet...

[rquote=1889312&tid=144355&author=Aapje]Brandblusser in de kofferbak is net zo goed als geen.... Je moet 'm bij de hand hebben, weet jezelf natuurlijk ook :P...[/rquote]

tsja maar net of je me zon 2,5 kilo ding een auto blust.

Erwin

Terug
Naar boven