• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

brandblusser

Ach tis 't gevoel 'dat' je nog iets kan proberen voordat hij geheel uitfikt.

Als hij in de kofferbak ligt tja, dan kan je 'm nog niet eens grijpen bij een nood geval...

Maja ik ga geen held spelen als m'n auto gaat uitfikken :P Laat maar branden dan zolang ikzelf maar eruit kom :)

Als dat een poederblusser is kun je die beter zowieso weglaten uit je auto, in dat geval beter laten fikken en als het koud is nog lekker je handen er aan warmen.:P

Dat poeder is zo nakkend voor je auto dat je hem toch gelijk geheel kan afschrijven na gebruik er van.

Als je dan wat goeds wil neem dan schuim, kun je ook geen letsel mee aanrichten, sterker nog, je kunt iemand er mee redden die in brand staat! Dat poeder (bluszout) op je huid als je al een brandwond hebt opgelopen is super pijnlijk en super schadelijk!! Die maar eens zout bij jezelf op een wondje!

Meeste brandblussers vind je normaal terug in de kofferbak... Ik zou 'm ook niet graag ergens anders in de auto willen hebben eigenlijk.

En lifehammer? Links en/of rechts van de versnellingspook... Betere plaats bestaat gewoon niet...

Och, zelfde reden dat je een lifehammer in de auto hebt... Gewoon voor 't gevoel van veiligheid.

Ik bedoel, als je keihard 't water inrijd krijg je een goede klap. Of je dan nog wakker bent om je gordel te snijden en 't raam eruit te tikken... Ik betwijfel 't :D

[rquote=1889312&tid=144355&author=Aapje]Brandblusser in de kofferbak is net zo goed als geen.... Je moet 'm bij de hand hebben, weet jezelf natuurlijk ook :P...[/rquote]

tsja maar net of je me zon 2,5 kilo ding een auto blust.

Erwin

Ach tis 't gevoel 'dat' je nog iets kan proberen voordat hij geheel uitfikt.

Als hij in de kofferbak ligt tja, dan kan je 'm nog niet eens grijpen bij een nood geval...

Maja ik ga geen held spelen als m'n auto gaat uitfikken :P Laat maar branden dan zolang ikzelf maar eruit kom :)

Als dat een poederblusser is kun je die beter zowieso weglaten uit je auto, in dat geval beter laten fikken en als het koud is nog lekker je handen er aan warmen.:P

Dat poeder is zo nakkend voor je auto dat je hem toch gelijk geheel kan afschrijven na gebruik er van.

Als je dan wat goeds wil neem dan schuim, kun je ook geen letsel mee aanrichten, sterker nog, je kunt iemand er mee redden die in brand staat! Dat poeder (bluszout) op je huid als je al een brandwond hebt opgelopen is super pijnlijk en super schadelijk!! Die maar eens zout bij jezelf op een wondje!

Och, zelfde reden dat je een lifehammer in de auto hebt... Gewoon voor 't gevoel van veiligheid.

Ik bedoel, als je keihard 't water inrijd krijg je een goede klap. Of je dan nog wakker bent om je gordel te snijden en 't raam eruit te tikken... Ik betwijfel 't :D

Terug
Naar boven