• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

brandstof filter vervangen

Nee, gewoon eronderuit halen, er loopt dan wat benzine uit.

Nieuwe terugplaatsen en je kunt weer rijden.

Succes, ik ga die van mij er morgen ook onderhangen.

Ben ook bezig met wat how-to's voor simpel onderhoud aan de x18xe1, zoals bougies wisselen, olie verversen, gasklephuis uitbouwen en schoonmaken, egr schoonmaken enzo. Zal er ook eentje van het brandstoffilter maken morgen, mocht je er niet aan uit komen.

@RISL wrote:Succes, ik ga die van mij er morgen ook onderhangen.

Ben ook bezig met wat how-to's voor simpel onderhoud aan de x18xe1, zoals bougies wisselen, olie verversen, gasklephuis uitbouwen en schoonmaken, egr schoonmaken enzo. Zal er ook eentje van het brandstoffilter maken morgen, mocht je er niet aan uit komen.

dat zou ik wel handig vinden zo'n how to... check anders ook mij how to: astra g coming leaving home module ;)

Tja, die how-to van joiu is heel mooi voorzien van foto's, maar helaas willen de kleuren van de draden bij verschillende bouwjaren Astra's nog wel eens wisselen en is het dus alsnog zelf puzzelen af en toe.

Succes, ik ga die van mij er morgen ook onderhangen.

Ik ben klaar! Was inderdaad niet zo heel moeilijk! Heb helaas geen foto's gemaakt,maar er zijn er heel al twee die dat gaan doen! Bedankt voor de info! Vond de filter 19,75 euro wel aan de prijs bij de Brezan! Mann wk512 filter

@RISL wrote:Succes, ik ga die van mij er morgen ook onderhangen.

dat zou ik wel handig vinden zo'n how to... check anders ook mij how to: astra g coming leaving home module ;)

Ik heb mijn filter bij de grossier gehaald voor ietsje minder (18,25) ofzo.

Ben er niet aan toe gekomen om vandaag brandstoffilter te zetten, na het wassen van de auto vond ik het zo lekker warm buiten dat ik de auto gecleand, gepolijst en in de was gezet heb. En ben nu wel een beetje uitgeteld.

Tja, die how-to van joiu is heel mooi voorzien van foto's, maar helaas willen de kleuren van de draden bij verschillende bouwjaren Astra's nog wel eens wisselen en is het dus alsnog zelf puzzelen af en toe.

Ik ben klaar! Was inderdaad niet zo heel moeilijk! Heb helaas geen foto's gemaakt,maar er zijn er heel al twee die dat gaan doen! Bedankt voor de info! Vond de filter 19,75 euro wel aan de prijs bij de Brezan! Mann wk512 filter

Ik heb mijn filter bij de grossier gehaald voor ietsje minder (18,25) ofzo.

Ben er niet aan toe gekomen om vandaag brandstoffilter te zetten, na het wassen van de auto vond ik het zo lekker warm buiten dat ik de auto gecleand, gepolijst en in de was gezet heb. En ben nu wel een beetje uitgeteld.

Terug
Naar boven