• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brandstofpomp X17DTL *Edit 18-6

hmm onverbrande diesel is meestal meer blauw dacht ik.

zodra hij loopt moet het toch redelijk snel normaal worden.

ik reed met mijn isuzu op een gegeven moment zonder werkende gloeiers (starte ook heel moeilijk) toen het koud werd niet meer.

maar die rookte ook altijd flink blauw als ie aansloeg.

ga van de week relais vervangen, voor het relais is nog stroom en daarna niet meer dus zal het wel zijn, zoek gewoon ff op de sloop. auto is gister door de roetmeting gekomen bij de apk en is gelukkig goed gekeurd. hoop dat het gloeien straks ook werkt kan ik eindelijk normaal met de opel gaan rijden! :thumb klopt het dat de turbo pas begint te werken bij ongeveer 2000 toeren? want op het moment dat de turbo begint is het roken klaar. voordat de turbo begint moet ik volgas geven en gaat ie dus roken en een beetje hikken, dan komt de turbo ineens en wordt je best wel in je stoel gedrukt. (voor zover die dat kan) dus het lijkt mij dat dan de turbo pas inkomt, kan je dat nog ergens afstellen?

Terug
Naar boven