• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brandstofprijzen

Euro 95 = 1.51

Super 98 = 1.56

Ligt hier net aan de grens, en daar liggen er veel dus die moeten wel concurrerende prijzen hebben ;)

Meestal neem ik een slof shag mee, dat scheelt nog eens 10-15€

@Nick-GSI wrote:tankstation in zeewolde had vrijdag en zaterdag aanbieding van 15 cent korting op alle brandstoffen, dus even getankt voor 1.67 de liter euro 95

dat is hier de normale prijs.

zonet ff getankt bij de bp voor 1.67.9

dus hoogeveen is momenteel niet duur hoor

lpg koste er nu 0.71.9

diesel niet opgelet eigenlijk.

Ik zou het niet durven zeggen. Ik weet dat het niet zo veel scheelt als met benzine.

Maar ga eens kijken ;) Voor jou is het ongeveer net zo ver als voor mij :jerry

Dat groene tankstation is het goedkoopste (alleen met pinpas)

nou ik rij tegenwoordig wel ff na Duitsland

boodschappen en drank halen

en gooi de tank van de omega daar wel vol met e10 voor 1,53 per liter

gelukkig heeft de omega een grote tank hahah

@soepkiepe wrote:@Nick-GSI wrote:tankstation in zeewolde had vrijdag en zaterdag aanbieding van 15 cent korting op alle brandstoffen, dus even getankt voor 1.67 de liter euro 95

dat is hier de normale prijs.

zonet ff getankt bij de bp voor 1.67.9

dus hoogeveen is momenteel niet duur hoor

lpg koste er nu 0.71.9

diesel niet opgelet eigenlijk.

Nu scheelt het meer.

gisteren getankt voor 1,729.

Ze durven niet te zakken nu in Duiven. :(

zo...

kijken als dit ook gaat werken :P

als er genoeg reacties op komen maak ik er wel een gewoon topic voor aan haha.

eerst maar ff zien als er veel reacties op komen gaan hier.

benzine.jpg

eens zien wie er aan mee gaan doen.

6.6 is een begin he, dan krijg je waarschijnlijk weer prijzenoorlog tussen de grote pompen, daardoor zakken ze nog weer meer ;)

en ik denk dat er weinig mensen zijn die zonder een week kunnen tanken.

Alsof een dag niet tanken zal helpen. De inkomsten die ze die dag mislopen, halen ze op een andere dag wel binnen...

Initiatief is leuk, maar erg nutteloos (niet lullig bedoeld ;))

Je hebt deels gelijk, multinationals willen eenmaal winst draaien. Een dag niet tanken zal voor hun kosten opleveren. Met name opslagkosten, transportkosten. Een multinational wil geen enkel winst mislopen. Ga maar eens een dagje of vier niet tanken. Kijk hoe ver de prijzen dalen. Zolang ze hun brandstof nergens kwijt kunnen maken ze nog meer en meer kosten. Aan de andere kant halen ze dat heus wel weer in ja. Maar deze vier dagen zullen hun duur komen te staan.

Galaxy Nexus Tapatalk

ik tank ook maar hooguit 2 tot 3 per week.. zal wel rekening houden met die dag dat ik dan dagje eerder ga :jerry

week niet tanken gaat de meesten niet lukken , tank zelf +-250 liter diesel in de week voor woonwerk verkeer dus dan week vrij nemem ,nee , denk dat we gewoon zijn "overgeleverd " aan de maatschappijen en er zullen weinig mensen echt minder gaan rijden denk ik , zelfs nu de benzine de 4 gulden te boven gaat ( kijk , in guldens klinkt het nog erger dan in de kl.. euro )

6,6 cent is echt niets.

Zaterdag in Aken (duitsland ) getankt voor 1.549 cent de super thuis bij mijn tankstation en half uur later was het alweer 1.649 en zo gaat het dagelijks.

Hier veranderd de benzineprijs wel 4 tot 5 keer per dag.

Ik rij als het mogelijk is op LPG maar da zijn de prijzen ook goed aan het stijgen , was ens en derde van de benzineprijs en is nu al net de helft

Gr. Peter

Terug
Naar boven