geef ik jullie groot gelijk.
Induitsland kan je als je maar effe iets moet inleveren of ophalen 5 cent in de parkeerautomaat gooien en heb je zelfs in bepaalde steden en broodjesknop als je bij de bakker broodjes haald en niet meer dan 3 minuten nodig hebt.
Ik woon aan de nederlands grens overal als ik in sittard of zo in de stad wil moet ik minimal 1 € parkeergeld betalen ook ga ik maar effe voor 2-3 minuten en verjaardagstaart halen .
is toch afzetterij en de bonnen zijn er ook na.
De winkels zitten hier vol met de nederlanders omdat ze hier op de groote pleinen voor niets mogen parkeeren en zo lang als ze willen.
In nederland zie je bija niemand effe ouwhoeren met de buurman omdat het geld kost en de nederlandse winkelhouders in de grensstreek lopen de klanten weg.
Naar en schatting looopt de nederlandse regering ongeveer 15 keer zoveel aan belasting mis door nederlanders die in het buitenland inkopen en tanken dan dat ze met parkeergeld verdienen.
Zijn niet de slimmste erboven.
Moeten ze het maar met wegebelasting enzo wer zien binnen te krijgen.
In duitsland hadden ze de belasting op cigaretten flink verhoogd , gingen 10 % van de duitsers minder rooken liep duitsland in een jaar 400 Milion aan belasting mis.
Slim he
Ik heb 10 jaar in nederland gewoont en 21 jaar gewerkt .
Maar ik heb altijd mijn autos in duitsland gehad omdat ik altijd groote autos rij.
Mijn senator B C30 NE met LPG kost normaal 400 € per jaar aan belasting met en koudestartregelaar maar nog 220 € per jaar.
Dit betaalen jullie al per 3 maanden.
En als ik zie dat ze in nederland an BPM meer betalen dan hier in duitsland voor en goede tweedehandse auto kon ik

uke

uke
En Insignia OPC Sportstourer kost hier 71695 en in duitsland 46375 € en verschil van 25320 €
En je wil niet weten wat het verschil uitmaakt bij nog duurdere autos.
Hier in de grensstreek zie je heel veel nederlanders die dik geld hebben en zich in duitsland en dik huis kopen en merdere dikke autos .
Heb laats met iemand gepraat die had 9 corvettes en alleen van de gespaarde BPM kon die zich en mooi huis kopen in duitsland .
En de klijne mensen maar verder betalen en over de b.l. wil ik het eerst helemal niet hebben .
Heb zelfs bij nedcar gewerkt met 40 verschillende nationalitäten en wat er op dit moment gebeurt .
Da zou staken nog hun klijnste problem zijn.