• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Brandstofprijzen

@soepkiepe wrote:en nog niemand die de staking wil proberen in werking te zetten?

hoorde gister dat italie al wel aan het staken is, dus de 1e zijn we niet, en ook vast de laatste niet hahaha

Kijk even een stukkie naar boven ... zie je een link staan over de staking in Italie :jerry

Ik wil wel maar er moeten ook de juiste personen voor zijn ...

Ik ben geen woordvoerder e.d.

aangezien iedereen wel wil staken, geen woordvoerder wil zijn, en ook geen topic opet heb ik maar en topic geopend met de vraag wie woordvoerder wil zijn!

typish nederlands trouwens haha wel willen niet kunnen en dat soort dingen :jerry :jerry :jerry

Heb op iets anders gestemd, zou zelf een stuk grond kopen, volplanten en daar bio-ethanol uit gaan trekken. Dat gebruiken voor circuit en als daily wil ik best in een Tesla of Fisker (ja, die heeft ook benzine nodig) rijden hoor :)

als er nog wel iemand wat ziet in staken, s6, maak maar geen topic aan of zo, je zou het via hier moeten doen.

ik heb topic gemaakt over woordvoerder gezocht, maar werd niet echt op prijs gesteld en moest maar in slap geouwehoer gezet worden omdat het toch niet serieus was.

dus we gaan lekker in dit forum verder :jerry

wie meld zich als woordvoerder?

Goed bezig ;)

Maar staken, wil je dan dat we niet gaan werken? Denk niet dat mijn baas dat leuk zou vinden. En de klant (momenteel de Efteling) ook niet, aangezien ik een aantal spoedklussen voor ze uitvoer.

Maar als we gewoon een keer de snelweg gaan blokken door naast elkaar langzaam te gaan rijden ofzo, of een Opelmeeting houden op het Binnenhof, doe ik wel mee ;)

jou baas betaald jou km vergoeding neem ik aan? die die weer doorrekent naar de efteling?

benzine word bijvoorbeeld (ruim voorbeeld;) ) 1 euro goedkoper.

die euro hoeft de efteling niet meer te betalen, die euro doet jou baas nu 50/50 met jou.

uit eindelijk haalt het voor je baas en efteling ook wat aan. ook hun gaat het geld schelen.

oke, dat dagje vrij zijn kost hun eerst geld, maar op lange termijn?

en dan nog? de weg hoeft volgens mij niet eens een hele dag dicht te staan toch?

Nou, ik krijg niet mijn volledige km-kosten vergoed hoor, 19ct per kilometer, daarvoor kun je niet meer op benzine rijden. En daarbij, de km-vergoeding stijgt of daalt ook niet bij het stijgen of dalen van de brandstofprijzen.

Dus het gaat mijn baas of zijn klanten helemaal niets schelen als de brandstofkosten omlaag gaan.

@RISL wrote:Goed bezig ;)

Maar staken, wil je dan dat we niet gaan werken? Denk niet dat mijn baas dat leuk zou vinden. En de klant (momenteel de Efteling) ook niet, aangezien ik een aantal spoedklussen voor ze uitvoer.

Maar als we gewoon een keer de snelweg gaan blokken door naast elkaar langzaam te gaan rijden ofzo, of een Opelmeeting houden op het Binnenhof, doe ik wel mee ;)

Sorry , maar dit is nou precies het probleem met nl :hmmz

Als iedereen er zo over denkt en dat doet dus ook iedereen wordt er ook niet gestaakt :swear

Het is maar 1 dag en geen weken ...

Neem die dag dan vrij probeer je collega's en baas over te halen dat ze mee doen ;)

Iedereen wordt er beter van ... en dan ziet het kabinet dat WIJ het zat zijn

dat red je niet met 1 dag

daar lachen ze om want volgende dag gaan ze weer werken en dus moet er ook getankt worden

groet michel

@mies&geri wrote:dat red je niet met 1 dag

daar lachen ze om want volgende dag gaan ze weer werken en dus moet er ook getankt worden

groet michel

Het liefste zeg ik een week :jerry

Maar dat kan dus helemaal niet ...

Misschien kunnen we dit wel in dagen verspreiden ...

Met iedere keer een andere groep :hmmz

Je kan beter een tankwagen jatten.

Die optie heb ik gestemd in de poll.

Dan hoef je de eerste 5 jaar niet meer te tanken. :jerry

Rik :)

vandaag op de sloop hier in hoogeveen ff gevraagd.

25 liter voor 30 euro.

omgerekend, 1.20 p/l

binnekort maar ff heen gaan, nadeel is dat het uit slopers komt en hij ene gat in de tank slaat, dus de rommel komt ook mee.

Terug
Naar boven