nja, ik zie het een beetje anders dan denk ik.
ik zal niet zeggen dat er in jou verhaal geen waarheid zit, maar tankstations werken nu hettegenovergestelde van hoe het zou horen vind ik
nu is het zo:
hey!! zegt de shell, ik zie dat de bp weer 5 cent om hoog is gegaan, dan moet ik maar 6 cent om hoog te gaan om toch meer winst te maken!.
hoe het hoort!
hey!! zegt de shell, ik zie dat de bp 2 cent goedkoper is dan mij, laat ik maar weer 1 cent goedkoper gaan dan de shell, dus 3 cent er af halen.
zodat ik meer klanten trek, en dus mijn omzet alsnog groter is dan de bp.
en daarom ben ik er dus wel zeker voor om 1 dag 1 pomp station voledig over te slaan.
die gaat dan zakken in de prijs, word dan al snel de goedkoopste.
de anderen gaan dan mee zakken omdat hun anders klanten verliezen.
het enige wat daar in tegen werkt zijn de mensen met een tankpasje van de baas, die boeit het niet zo veel wat het kost.
kijk, ook ik weet wel dat den aag met de prijzen aan het fukken is, maar wanneer de shell over geslagen word, of de bp, pak je al wel 1 van de groot verdieners van den haag aan.
de mensen zelf in den haag kun je (hoe jammer het ook is) niet aanpakken.
werkt dit alles niet, doen we frankrijk maar een keer na toch?
alle hoofdsnelwegen van nederland dicht gooien.
het probleem is..
iedereen klaagt, maar als het er op aan komt heeft niemand het lef om mee te doen met een staking om de wegen dicht te gooien, want o jee als ze 1 dag niet aan het werk kunnen :vertag
maar dan denken ze er niet bij na dat wanneer die staking zin heeft ze die dag zelf wer terug verdienen met de besparingen op de brandstof