• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

brandstofrail 2.4i

nick1987

Post weinig
ik ben mijn 2.4 blokje aan het herbouwen en ik kom laatst een fototje tegen van een 2.4 blokje met brandstofrail.

thumbnail.asp

iemand een id waar ik zo'n rail kan vinden want wat er nu op zit, buisjes en slangetjes met klemmetjes. gaat elke x weer lekken.

Als ik zo kijk heeft deze het originele 2.4 spruitstuk erop zitten, en daar zit standaard een rail op.

Hoe hij dat gedaan heeft ivm de hoogte vraag ik me af....

dus een orgineel spruitstuk heeft standaard een rail? ik heb een 6 cil spruitstuk waar 2 cilinders afgezaagt zijn. past zo'n rail daar dan ook op? of komen de gaten dan nie meer overeen?

... Bij mij wel, maar als de 3L buis aan de achterkant is ingekort is het erg lastig, dan komt het voorste stuk van de rail tegen het gasklephuis aan. Gaten zijn precies gelijk.

Hier met een kleine aanpassing op een 2200 spruitstuk, Je moet de rail wat bewerken bij de gasklep anders komt je gasklepscharnier ertegenaan. Dit zal denk ik bij een 3.0 spul ook moeten (als het al past)

Wel goed kijken (betere foto heb ik niet)

S6003844.jpg

ja wat mag die kosten?

ben ff niet op forum geweest. heb het ff druk gehad. op vakantie geweest, motorongeluk gehad. dus motor moet gemaakt worden, nog een chevy blazer erbij gekocht. kadett nog weer aan het lopen maken... druk druk druk.

dus sorry voor de late reacties

mag je van mij zo hebben,kan ik geen prijs voor bedenken eigenlijk,(ben wel eens te makkelijk,kgeef ook spanningsregelaars gratis weg)altijd emt klein spul he:)

ging even snel kijken,maar daxht ineens van he die is een keer weg gegaan emt een 2,4 inlaat,sorry maar zie dat kermic er ook wel 1 heeft

origineel gepost door Manta 24V

Hier met een kleine aanpassing op een 2200 spruitstuk, Je moet de rail wat bewerken bij de gasklep anders komt je gasklepscharnier ertegenaan. Dit zal denk ik bij een 3.0 spul ook moeten (als het al past)

Wel goed kijken (betere foto heb ik niet)

S6003844.jpg

Wat is hier aangepast? Ik heb een 2200 buis op m'n 2.4 gezet en de injectors dus ook van een 2.2 omdat ik de rail van een 2.4 niet echts passend kon krijgen

origineel gepost door kermitc

heb er nog 1 over of misschien wel 2

wat wil je hebben voor die rail en kan je hem opsturen.

je heb u2u.

nu schiet me opeens te binnen dat ik bij de berg onderdelen die ik bij de ascona kreeg toen ik hem kocht nog een spruitstuk had zien liggen. dus ff wezen graven in de bult onderdelen in de garage, en ja hoor, complete inlaat met rail, injectoren en alles dr op en dr an.

heb ik hem al die tijd dus gewoon al in de garage liggen!

Terug
Naar boven