• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bumper is aan het vervellen

cyberbot

Post weinig
Hey guys

ik heb net gezien dat mijn bumper beging met vervellen, is er iets om te doen om dat te stopen?

dank je wel,

Ja je kunt hem in smeren met aftersun misschien dat het helpt:)

Je blanke lak zal wel los laten denk ik ,enigste mogelijkheid is opnieuw spuiten

Yep....mijn bumper had het ook, collega van mij heeft een corsa met hetzelfde probleem....

het begint met een paar pikkes, maar als er een stukje af komt gaat het ineens heel snel....

Bij mij reed iemand tegen mn bumper, dus ik kreeg een nieuwe van haar verzekering, maar spuiten is de enige optie

origineel gepost door cyberbot

Hey guys

ik heb net gezien dat mijn bumper beging met vervellen, is er iets om te doen om dat te stopen?

dank je wel, dan is ie aan het groeien.hihihih nee ff zonder gein ff behandelen met een middel ofzo.kan zijn dat je lak uit gedroogd is.suc6 ermee

Originally posted by calibra-91

Hey guys

dank je wel, dan is ie aan het groeien.hihihih nee ff zonder gein ff behandelen met een middel ofzo.kan zijn dat je lak uit gedroogd is.suc6 ermee

denk je een spuitlak kan dat oplossen?

of moet hij helemaal gespruit worden?

zal opnieuw gespoten moeten worden anders gaat het niet weg.

Moet het zien als een kozijn, als de verf loslaat ga je toch ook eerst de oude zooi verwijderen voordat je er nieuwe op gaat smeren :D

bedankt voor antwoord

er is een garage die wou dat doen voor 100 euro

denk je kan ik het ergens anders goedkopper krijgen?

bedankt voor antwoord

er is een garage die wou dat doen voor 100 euro

denk je kan ik het ergens anders goedkopper krijgen?

Is niet duur maar hoe doet die garage het??????

Goedkoop is niet altijd bestkoop.....

Terug
Naar boven