• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bumper knip en plak

InjectTheVenom

Woont hier bijna
Kan 1 van de gevorderde fotosoepers het gedeelte boven de kentekenplaat en sierlijsten in deze foto bewaren:

En in deze foto op precies dezelfde lijn het gedeelte daaronder er aan vast plakken?

Dat noem ik nog eens een uitdaging....

ander camerastandpunt, lengte van de auto's......

kan wel een poging wagen, maar beloof nog niets..

ik heb even een poging gewaagd. Ik hoop dat dit is wat je bedoelt,, ziet er bruut uit:O

calibra-1.jpg

Dat noem ik nog eens een uitdaging....

ander camerastandpunt, lengte van de auto's......

kan wel een poging wagen, maar beloof nog niets..

Dat bedoel ik inderdaad ongeveer, bedankt :D! Had wel een idee dat het te doen moest zijn met de hoeken waaronder beide foto's genomen waren. Dit zijn van die hersenspinsels die je af entoe even voor je wil zien om te kunnen bepalen of het er in werkelijkheid ook een beetje uit ziet.

Zou alleen nog een soort van onderlip en een minimale booskijker bij moeten en de onderkant moet volgens mij een klein beetje verder naar voren, heeft nu net niet helemaal aansluiting op mijn smaak.

Dat bedoel ik inderdaad ongeveer, bedankt :D! Had wel een idee dat het te doen moest zijn met de hoeken waaronder beide foto's genomen waren. Dit zijn van die hersenspinsels die je af entoe even voor je wil zien om te kunnen bepalen of het er in werkelijkheid ook een beetje uit ziet.

Zou alleen nog een soort van onderlip en een minimale booskijker bij moeten en de onderkant moet volgens mij een klein beetje verder naar voren, heeft nu net niet helemaal aansluiting op mijn smaak.

Terug
Naar boven