• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bumper strips mooi maken

je hebt van de bumper zwart dingen ziet eruit als schoensmeer, heb ik voor de vectra strips ook werkt goed, alleen niet in de zon doen dan krijg je strepen.

Erwin

je hebt van de bumper zwart dingen ziet eruit als schoensmeer, heb ik voor de vectra strips ook werkt goed, alleen niet in de zon doen dan krijg je strepen.

Erwin

Volgens mij zijn ze ooit is gespoten met bumperspray, dat is gewoon lak in bumperkleur.

Dat heb je er nu denk ik afgetrokken met die tape.

Volgens mij zijn ze ooit is gespoten met bumperspray, dat is gewoon lak in bumperkleur.

Dat heb je er nu denk ik afgetrokken met die tape.

Dat zou inderdaad het geval kunnen zijn. Ik heb bij Velba automaterialen hier in de buurt even 4 bumperstrips besteld. voor maar 5 euro per stuk, kan ze morgen gelijk ophalen! Nu nog proberen de bumpers zelf een beetje goed uitziend te krijgen :-)

Dat zou inderdaad het geval kunnen zijn. Ik heb bij Velba automaterialen hier in de buurt even 4 bumperstrips besteld. voor maar 5 euro per stuk, kan ze morgen gelijk ophalen! Nu nog proberen de bumpers zelf een beetje goed uitziend te krijgen :-)

Heb een tijd terug mijn wielkastranden met de 3m stonechipspray gespoten, das gewoon de ruwe lak voor op je dorpels.

Staat hem goed en de kleur is goed op mijn wagen :P

Heb een tijd terug mijn wielkastranden met de 3m stonechipspray gespoten, das gewoon de ruwe lak voor op je dorpels.

Staat hem goed en de kleur is goed op mijn wagen :P

Je kan je bumpers loshalen, alles afplakken rond de strips, en gewoon spuiten.

Wil je het snel, dan gewoon ontvetten, kunststof primer erop, en daarna in kleur, en daarna blanke lak.

Kheb het zelf laatst gedaan (nieuwe ter test) met de structuur er nog op, en dat zag er serieus netjes uit.

Je kan je bumpers loshalen, alles afplakken rond de strips, en gewoon spuiten.

Wil je het snel, dan gewoon ontvetten, kunststof primer erop, en daarna in kleur, en daarna blanke lak.

Kheb het zelf laatst gedaan (nieuwe ter test) met de structuur er nog op, en dat zag er serieus netjes uit.

ik heb die van mij met een doekje met spirites schoon gemaakt ff op laten drogen en dan met matzwart van de action er over, de kleur was perfect, alleen je kan de oude kleur of genoeg plaatsen weer zien nu :P

dus volgende keer toch maar ff kunstofprimer er op

ik heb die van mij met een doekje met spirites schoon gemaakt ff op laten drogen en dan met matzwart van de action er over, de kleur was perfect, alleen je kan de oude kleur of genoeg plaatsen weer zien nu :P

dus volgende keer toch maar ff kunstofprimer er op

Ik heb ook gewoon een flesje gekocht met product die voor bumpers zelf bedoeld zijn, gewoon insmeren, laten inwerken en nog eens met een droge propere vod over wrijven, dan zien ze er als nieuw uit, maar deze behandeling moet wel paar keer per jaar herhaald worden, dit is een typisch probleem voor de corsa B denk ik, grtz :afro

Terug
Naar boven