• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bumper vraag

Hey allemaal,

Ik heb vandaag aanrijding gehad waardoor mijn voorbumper is kapot. Er zit een gat in. Weten jullie waar ik nieuwe vandaan kan halen. Het is een met mistlampen en koplamp sproeiers. Heb op google gezocht maar kon niks vinden.

Alvast bedankt

Met imi bumpers totaal geen problemen hoor, heb er ook op mijn Vec A gezet en die pasten zelfs mooi aan. Maar als je echt een originele wil: Kapaza, Tweedehands, Marktplaats, eBay of bij je locale sloophandel, daar kan je ze ALLEMAAL vinden :thumb

Seth

niks mis met een imitatie bumper hoor

heb er ook weleens een op gezet op mn vorige auto.

daar kon je geen verschil in zien hoor.

kostte alleen wel wat meer werk om te monteren, maar daar is de prijs ook naar.

en die was ook gewoon van ABS gemaakt.

polyester bumpers zou ik niet aan beginnen.

Ook al kreeg ik een imitatie gratis zou ik deze nog niet gebruiken,liever een originele desnoods een gebruikte :thumb

Gr. Gts32v6

ik heb ook een originele bij de sloop vandaan voor €50,-

Nadat er een lantaren paal in de weg stond. :sleeping

spuiten moet je sowieso imi of sloop.

Voordeel bij een nieuwe bumper is het laten spuiten. Dit wordt een stuk voordeliger. En je bumper is nieuw.

Bij een tweedehands moet er eerst een stuk meer voorbewerkt worden en je weet niet zeker wat voor vlees je in de kuip haalt, in welke staat de bumper ook lijkt te zijn.

Voordeligste keus is uiteindelijk toch tweedehands uiteindelijk. Al zal het niet veel schelen denk ik.

Terug
Naar boven