• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bumpers Astra F

ColinH

Post weleens wat
Ik was van de week op de sloop en daar stond deze Astra, kan iemand mij vertellen wat het merk van deze bumpers zijn ??

28082009115.jpg

28082009116.jpg

28082009117.jpg

Ga denk ik nog een keer langs, alleen zit wat schade op en geen mistlampen.

Maar daar valt misschien wat aan te doen..

Het juiste antwoord is het zijn aanzet stukken van irmscher ook wel I line genoemt en was af fabriek verkrijgbaar :thumbup

De Orginele mistlampen kunnen daar gewoon ingezet worden staat aan de binnen zijde afgetekend

met een beetje geluk denkt de sloperij dat het gewone bumpers zijn dan heb je ze ook niet al te duur:P

suc6 het zijn wel mooie bumpers geen polyester troep;)

mvg Paul

Ja moet je gewoon ophalen, valt altijd wel iets straks van te maken.

Het zijn hele mooie bumpers, netjes schuren en een beetje plamuur en spuiten maar!

Suc6

Gr. Willem

Zit momenteel financieel niet lekker, heb brand gehad en ben een hele hoop kwijt + de rompslomp etc.

Maar ben vandaag toch nog even wezen kijken om me misschien te troosten, maar hij vroeg er 9 tientjes voor.

Valt mee, maar nu kan ik het niet missen, als een ander in de buurt van Amsterdam/Haarlem woont en ze wil hebben, de Astra staat op autosloop in '' De Liede ''. Als je op de sloop ben, ga je eerste weg links en dan de linker aan het eind is het. Een Nederlander, vraag naar de Opels en je ziet ze..

Als ik weer wat over heb en hij staat er nog neem ik ze zeker mee, ze zijn echt onwijs netjes..

Als iemand anders ze voor 90 wilt, neem ze dan, zou zonde zijn als ze door de schredder gaan...

origineel gepost door Jazz.

Ik vind 9 tientjes toch wel aan de prijs,

Ze zouden niet misstaan op mijn Astra..

dat is 45 euro per bumper

dat is minder dan de gemiddelde monsterbumperpolytroep kost

en zijn ook beter :angel

Terug
Naar boven