• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bumpers/Spoilers etc. Je vindt het hier!

Origineel gepost door Yellow Devil

Ik vind de magnet voorbumper :thumbup bij NLPower erg mooi voor mijn Tigra. Heeft iemand er al ervaring mee? Ik wil misschien een paar dingen bestellen bij NLPower, hoe is jullie ervaring met jullie? Heb ze vorige week een email gestuurd alleen nog geen reactie... :mad:

doe het niet niks past goed

ik ben opzoek naar deze achterbumper. Enig idee waar ie te koop is in NL?;) En wat de naam is van deze bumper...en eventueel bij welke bodykit die hoort

tnx alvast!!!

tigrabumper.jpg

Origineel gepost door Frankie

het staat erop:P

IN tuning

Ingo Noak (of zo iets)

jupz..ma kon geen dealers vinde die ze verkocht...:jerry ma ik heb inmiddels wat gevonden..haha :D

origineel gepost door bartio

en waar heb je dat gevonden???

dank u mzzls

autostyle heeft ze o.a in collectie...

hi mensen

ik heb van plan om opel tigra te nemen maar wat ik wil weten issssssssssssssssssssssssss

die deuren van opel tigra kan ik die vervangen net als die van opel calibra

want ik wil ze net als van opel calibra

en opel tigra heeft die deuren met rand omheen terwijl opel calibra ze niet heeft

maar help mij effe graag

kan ik die deuren vervangen of kan ik wat anders doen om die deuren zonder rand te krijgen

help me graag

met vriendeljijk groeten

hey gasten.

heeft er iemand toevallig standaard sideskirts liggen voor de Tigra. of weet iemand waar je ze kan kopen voor een mooi prijsje. tuning skirts voor een mooi prijsje zijn ook welkom

mijne zijn eraf gewaaid tijdens het rijden op de snelweg :cry

Bedankt ! :thumbup

origineel gepost door ciwwa

hey gasten.

heeft er iemand toevallig standaard sideskirts liggen voor de Tigra. of weet iemand waar je ze kan kopen voor een mooi prijsje. tuning skirts voor een mooi prijsje zijn ook welkom

mijne zijn eraf gewaaid tijdens het rijden op de snelweg :cry

Bedankt ! :thumbup

dat is klote,zaten ze niet goed vast??! moet normaal niet kunnen.

Heey,

Aangezien dit topic Bumpers/Spoilers etc. heet (met nadruk op de etc.), had ik een vraagje over verbreedde wielen.. Ik zag bij de Corsa-groep het topic "GT's verbreden maar hoe breed?" staan en ik wil hetzelfde doen met mijn "tijger". De vraag is dus:

Tot welke breedte kan ik gaan totdat ik nog (net) genoeg ruimte heb in mijn wielkasten? En waar is het het goedkoopste om te laten doen?

PS. Ik woon wel in Zoetermeer,, dus ik wil niet stad en land afrijden voor m'n wielen.

Kent iemand deze bumper en waar is ie te koop?

autoR3.jpg

Zijn er ook bumpers die erop lijken? Ik wil namelijk de strakheid van m'n bakkie behouden ^^

origineel gepost door R°bin

Tot welke breedte kan ik gaan totdat ik nog (net) genoeg ruimte heb in mijn wielkasten? En waar is het het goedkoopste om te laten doen?

PS. Ik woon wel in Zoetermeer,, dus ik wil niet stad en land afrijden voor m'n wielen.

Over ruimte in je wielkasten, neem ik maar even aan dat je bedoelt, de ruimte die je in de breedte overhoud voor de boel uit gaat steken en je banden in de hoogte nog vrijlopen...

Misschien zou je eens moeten vragen bij Excelsior langs de snelweg in Rotterdam Zuid, dat is een heeeeeele grote.

Maar pas op de knip, want ze hebben er een vreselijke berg mooie spulletjes :P

Terug
Naar boven