• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Bumpers/Spoilers etc. Je vindt het hier!

origineel gepost door BiOhAzArD

Looks like a postert front spoiler with originele bumper with modifications:hmmz

100_0819_DCE.JPG

mijntigra42zf.jpg

weet iemand waar je deze side skirt kan aanschaffen?

dat zijn eurolineas skirts, volgens mij alleen nog nieuw te bestellen in spanje of heel goed zoeken in nederland

klopt, zijn alleen nog nieuw te vinden in spanje, of bij heel goed zoeken tweedehands in NL... zoek met google ff op eurolineas spanje...

Fenders

Hallo allen: wie kan mij helpen?

Wie weet waar je deze fenders (voorkant wielkast panelen) kunt halen?

angeleyes3.jpg

Ik heb zelf al de volgende twee fenders gevonden en de onderste komt het dichtst in de buurt met die ik wil hebben. Alleen kijk goed naar de voorpunt, daar zitten niet de schroefpunten/bevestigingspunten om het aan het chassis te maken zoals bij de bovenste.

Dus zou de onderste wel passen, ondanks dat de website wel aangeeft dat het voor een tigra is: "Vauxhall Tigra Mk1 Front Fenders"

Zelfde als bij de bovenste zegt een andere website: "Fenders Opel Tigra (1994-2000) Mk 1"

Als ik de onderste haal, kan ik er dan dus vanuit gaan dat deze zal passen en zonder laswerkzaamheden?

fenders.jpg

Ik vraag me trouwens ook af welke van onderstaande spoilers is het mooist:

1: de Mattig, of

2: Lumma F400 GT

TS%20OP62.jpg

TI109980POC.jpg

Ik wil hetzelfde als dennuz666:

normal_005_Dennuz666.jpg

origineel gepost door theo-tigra

heeft er toevalig iemand de lijn tekeningen van een tigra zo ja kan die persoon ze dan ff mailen naar mij

Bedoel je dit?

opeltigra1998blueprint.png

origineel gepost door paultje_007

Fenders

Hallo allen: wie kan mij helpen?

Wie weet waar je deze fenders (voorkant wielkast panelen) kunt halen?

angeleyes3.jpg

Ik heb zelf al de volgende twee fenders gevonden en de onderste komt het dichtst in de buurt met die ik wil hebben. Alleen kijk goed naar de voorpunt, daar zitten niet de schroefpunten/bevestigingspunten om het aan het chassis te maken zoals bij de bovenste.

Dus zou de onderste wel passen, ondanks dat de website wel aangeeft dat het voor een tigra is: "Vauxhall Tigra Mk1 Front Fenders"

Zelfde als bij de bovenste zegt een andere website: "Fenders Opel Tigra (1994-2000) Mk 1"

Als ik de onderste haal, kan ik er dan dus vanuit gaan dat deze zal passen en zonder laswerkzaamheden?

fenders.jpg

die onderste zijn NIET voor een tigra ;)... maar voor een peugeot 306, me maatje heb ze ook namelijk. en als je goed kijk naar het gedeelte bij koplampen past dat ook niet

Heb eens een afdekking gezien die over de paravan en ruitewissers komt. Loopt dan gelijk met de achterrand van de motorkap.

Weet iemand waar ik deze kan kopen?

Al even via Google aan het zoeken geweest maar kan niks vinden:(

Heey iedereen,

Een nieuwe member. Effe een vraag iemand enig idee waar de losse delen van deze verbrede spatborden te verkrijgen zijn?

Aangezien de vorige eigenaar in de achterspatborden heeft zitten te zagen zijn deze totaal verrot.

Foto0176.jpg

Bvd,

origineel gepost door Dominic

die cover staat op carfantasy.. net als heel veel voor de tigra ;)

TI118205EBC.jpg

is het geen beter idee om zoiets van staal gewoon te lassen? ;) Ziet er wel glad uit..

Ik zoek een mooie en niet te overdreven grote Spoiler voor mijn Tigra ( liefst in Apache metallic maar maakt niet uit kan ze zelf ook pro laten spuiten )

Iemand een leuk idee?

Terug
Naar boven