• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C Ascona register

ja idd... wil daar ook mee naar Fokko gaan, en nee ik wil het zelf liever niet doen,

laat het liever doen door iemand waarvan ik zeker weet dat het goed werk is ;)

het is anders simpel zelf te doen..

men neme een motortakel, heftruck of voorlader.

lepel de oude motor eruit...

lepel de nieuwe erin..

aanluiten... en gassen maar :D

ja beetje logisch nadenken en niks vergeten, evenueel foto's maken bij de demontage, dan kun je zo weerzien wat waar zat.

en tis nog leerzaam ook:thumbup

ik doe morgen de eerste rondes even mee. in de sprinter van klaas wesselink. die kan het eerst niet wachten.

heb al een keer in westerhaar meegedaan met die sprinter, toen samen met mn kameraad.

das die paars/rode sprinter met die 3.0 bmw motor

en waar laat je em taxeren?

stein taxaties schijnt de betere te zijn, vooral met oldtimers. heb er hier op het forum veel goede berichten over gehoord. en komt 1x in de week vanuit het westen hier naar het oosten, dus komt langs huis op afspraak;)

wil mijn d kadett ook nog laten taxeren, ook bij stein taxaties.

moet je maar eens googelen.

die van vrieling... die klootzakken mogen me gestolen worden.

die gochem heeft hier mijn auto getaxeerd.. man wat een drol..

neem wel ff contact op met vrieling en zeg met wie je in zee gaat.. anders kan het zijn

dat ze je rapport niet accepteren.

steins is inderdaad een goede, veel positiefs over gehoord.

wat betreft die blubbering.. jaren mee gedaan. kon de prut goed verkopen.. dus weg ermee haha

2 week later.. daar had ik meer intresse in.. maar het staat hier al vol ;)

heb net vrieling gebeld, en ook contact met stein gehad,

en ze komen hier binnenkort langs ;)

ik heb geen problemen met vrieling, maar komt ook omdat het bekenden zijn:P dan kun je soms net iets meer :P

denk dat ik het hier maar even zet, op marktplaats staat nog een ascona c 1.8 SR/E, met de recaro's er nog in, is wel een opknapper maar zijn volgens mij toch wel redelijk zeldzame modellen en best rap voor een 1800:thumbup

Terug
Naar boven