• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C Ascona register

en weer bijgewerkt!

@ Arjen,toch de collectie maar wat uitdunnen??

Jammer dat ik op t moment krap in de centjes zit,je cabrio is zeker een erg mooi ding!

gisteren bij ons op school in Venlo

de 16-hgx-6

een beige 2 deurs die aardig wat werk nodig leek te hebben

jf-23-sp ascona van mij,blauw metallic deze had ik een c20let in gehangen.rondom schijfremmen en 5 gaats calibra turbo remmen,16 inch 5 spaaks velgen verder in orginele staat.

ik ga de auto verkopen zonder turbo motor en heb de 1.6 (90 pk) er nog bij maar missen paar dingetjes van af.heeft iemand hier intresse in? hijs belastingvrij en is een harde opknapper! oja er zit een f16 5 bak achter.auto is niet versleuteld of misbruikt aangezien ik er misschien 20 km mee gereden heb. stuur maar u2u bij intresse.

gr jan

ze blijven zich nog altijd melden asconnahobbyist en toch vind ik het lijstje nog erg klein

zo zie je wel dat de c ascona toch het minder populaire model is terwijl het hele degelijke

auto's zijn goede wegligging, roest niet snel enz.

de ascona die ik heb is uit het zelfde bouwjaar als men manta 85. de manta kats verrot en de ascona heeft ondertussen alleen een paar kleine plekjes.

ik heb t lijstje weer even bijgewerkt,ook van marktplaats er weer een paar bij.

Toch zijn de originele NL auto's nog steeds in de meerderheid boven de import auto's

we blijven m rustig aanvullen!

Foto's zijn overigens ook meer dan welkom!

Hierbij nog ff een paar foto's van mijn oude ascona.

Foto-74BFXCBT-D.jpg

Foto-OAL6A87Q-D.jpg

Mvg michel

origineel gepost door asconahobbyist

ik heb t lijstje weer even bijgewerkt,ook van marktplaats er weer een paar bij.

Toch zijn de originele NL auto's nog steeds in de meerderheid boven de import auto's

we blijven m rustig aanvullen!

Foto's zijn overigens ook meer dan welkom!

he asconahobbyist

het lijkt me meschien een goed idee om bij de regestratie ook meteen het aantal er bij te zeten zo hoef ik ze nie elke keer te tellen :P:hmmz

meschien een idee :wtf

groet maarten

mijn ascona type c 2 deurs c20let is verkocht zonder motor maar word gerestaureerd zo goed ik weet en komt c20xe in.weer orginele nederander gered

gr jan

Hallo,

Ik had een Ascona C, Luxus uitvoering, 1.3S automaat, bouwjaar 1983, kleur rood.

Heb deze eind 2009 verkocht aan een man uit Hengelo (ov).

Kenteken 56-HFD-3.

Mvg. Kami

heb er ook nog een c staan.een 2deurs uit 82 die gerestaureerd wordt was een 1.6 wordt c20xe want heb daar nog 3 blokken van liggen

in berg en ter blijt staat een witte 4 drs sr volgens mij

met zwarte onder kant en van de rare velgen

en in ubachsberg staat een blauwe 2drs

Terug
Naar boven