• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C Ascona register

je kirjg als je bij de uploader klikt op de foto of foto info een link welke begint met

deze complete regel kopiëren en in je post hier plaatsen

Ascona is in behandeling.

Onderkant is roestvrij gemaakt en gespoten.

de Sierstrips volgen nog.

Bumperspoiler moet ook nog gespoten worden.

Voorlopig nog niet klaar.

Arjan

zo kan ook..

de Direct link pakken, en dan bij volledige bewerker de knop klikken, en tussen de 2 img's de link plaatsen

Ik weet niet of hij al voorbij gekomen is, misschien wel makkelijk om er een alfetische volgorde aan te geven, zoekt even gemakkelijker

LP-32-RR

Ascona 16S benzine

de middelste dus :jerry

heb even geen foto...

maar mijn dagelijkse slaaf is een metallic blauwe ascona c 4drs sedan uit 1986

ps 70zv is het kenteken...

motor is een 1.6sh met handchoke 5bak.

inmiddels ruim 300000 lpg kilometers, waarvan ik zo'n 120000, en loopt nog prima! heb de auto in 2004 voor 200 euro gekocht, en rijd er nog steeds mee. Al heb ik in de jaren wel wat moeten vervangen, o.a. waterslangen,startmotor, vliegwiel, hall element van de ontsteking, radiateur, koppakking, uitlaat, achterruit en natuurlijk wat banden en remblokken...

dankzij onze 'milieu minnende' ( yeah sure, zeg gewoon dat je geld nodig hebt in plaats van de milieu kaart te spelen...) :puke regering gaat hij een enkeltje schroothoop maken :(

Ik denk dat ik een prius met van die fijne 'niet recyclebare' accu's' maar schijnbaar milieu vriendelijker dan menig oldtimer in zijn totale 'levenscyclus' ga halen...

achja... de carrosserie was al niet te best meer :angel

als ik iemand nog blij kan maken met een motor/bak/wielophanging/ trekhaak/ ?? laat maar weten als je nog iets zoekt, als ie uitelkaar gaat dan kan je voor 'bijna oudijzerprijs' komen winkelen...

je kan hem altijd aanbieden voor je gaat slopen in zijn geheel .. er zijn altijd liefhebbers die die 120 euro per jaar wat het gaat kosten er wel voor over heeft ..

alleen 3 maandjes overbruggen dat je hem moet schorsen ..

13-KNL-6 is van mij.

Afgelopen winter helemaal gerestaureerd, Weer in zn orginele staat hersteld.

Bouwjaar is 03-1983

foto volgt

Ik post en lees niet zoveel op dit forum en had dit topic nog niet eerder gezien. In het verleden heb ik er ook nog eens een gehad, een 5-deurs hb, lichtblauw en 16S. Kenteken was KF-19-BN. Deze was compleet verrot toen hij naar de sloop is gegaan (bijna 20 jaar geleden denk ik).

Een vriend van mij reed daarna nog een hele tijd met een antraciet-grijze hb, 20i. Heerlijke auto was dat. Kenteken SH-99-TY. Geen idee of die nog bestaat.

Hallo, ik ben trotse eigenaar van een org nl Ascona C CC SR/E van '83. Met het kenteken jy-35-hy. Ook ben ik in bezit geweest van de Ascona C 4drs sedan GT jubilee van '87. Deze was helaas te rot, carrosserie weg gedaan de rest bewaard. Kenteken was sn-31-lv.

me5utagy.jpg
y4u7a8ap.jpg
2aje4yja.jpg
ypu4y8aq.jpg
u7avageg.jpg

Terug
Naar boven