• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C ascona SR

Kreeg ook nauwelijks reacties op mijn ascona C. Geluk gehad dat iemand er eentje zocht op LPG met trekhaak waardoor ik hem toch nog voor een goed bedrag kwijt kon.

tja soms snap je het ook niet

mijne heeft ook trekhaak,schuif kanteldak,5 bak ,lpg

en toch weinig serieuze reacties .

goedkoper rijden dan dit kan bijna niet en een rooitje is toch niet te veel ,hoewel sommige denken van wel :jerry

Sorry voor de stomme vraag, maar wat houdt 'SR' in? Is dit een bepaald pakket? Of is het de tweedeurs? En wat houdt het in bij de D-Dett?

SR is bij de C Ascona

14 inch LM velgen

dash met extra meters en toerenteller

3 spaaks stuurwiel

lakwerk vanaf iets boven de stootlijsten in antraciet gespoten

5 bak CR

De 1.6SH 90 pk motor

deurkaarten als bij de Berlina

recaro voorstoelen,achterbank in bijpassende stof

extra geluidsisolatie (echt waar,staat in de folder)

raampezen en deurlijsten in antraciet ipv chroom

zie foto voor de officiele velgen.

ascona-SRE-3.jpg

nee,er waren heel veel kleuren leverbaar,alleen ze hadden allemaal de antraciete onderkant.

tot bruin en lichtgroen aan toe (lekker sportief)

Maar de meeste waren inderdaad wit,zilver of rood!

Staat er ook ergens een advertentie van de ascona??

Probeer mn vrouw te porren voor de ascona,hebben nu een Ford Focus sedan maar dat is saai in mijn ogen.

Mvgr Rene(remo op dit forum)

@remo 07 wrote:Staat er ook ergens een advertentie van de ascona??

Probeer mn vrouw te porren voor de ascona,hebben nu een Ford Focus sedan maar dat is saai in mijn ogen.

Mvgr Rene(remo op dit forum)

Heb net advertentie bekeken,nu nog ff de focus zien te verkopen.

Op zich bevalt de ford prima,maar ben een opel man!

De focus heb ik georven van mn vader en is helemaal perfect.

Maarja,heb nou eenmaal opel bloed!! :thumb :thumb

ja opel is ander toch he :thumb

als deze weg is komt er bij mij ook weer een opel terug ,waarschijnlijk een astra F station

Ik heb niet zo heel lang gelezen mijn kadett C City op marktplaats gezet.

Eerlijk is eerlijk er waren mooiere te koop (de auto was gerold) maar hij was technisch perfect.

Ik heb behoorlijk wat mensen aan de deur gehad die dachten dat de auto zou rijden als een nieuwe corsa of die inderdaad dachten voor 300e een perfecte belastingvrije auto te kunnen kopen.

Uiteindelijk is de city verkocht, maar met pijn en moeite en zeker pijn in het hart!

ja joh schijnt moeilijk te wezen nog een oldtimer te verkopen

had van de week iemand die leek serieus te wezen ,na 10x mailen heb ik de ascona voor 900 gelaten ,mailt hij terug 650 kom ik hem vandaag halen hahahahaahh.

je word er af en toe zo moe van :(

en als ze reageren is het ja maar tis maar een ascona en wat is SR nou speciaal en lpg tja dat heeft geen meerwaarde .

nee ,op dat soort reacties reageer ik niet eens meer . zonde van me tijd ;)

kijk als ze eerst medere malen reageren en als ik dan oke als je serieus bent mag je hem uiterst voor 9 meier op halen en dan zeggen 650 dan ben je voor mij niet serieus en ben ik er klaar mee

heb zoiets kijk eerst in je spaarpot of vraag je vrouw wat je uitgeven mag en ga dan reageren :jerry

Terug
Naar boven