• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C Kadett 1.2 / c20ne 1978

Dan ga ik dat ook maar eens proberen

Krijg ze zo ook niet los

Verder veel succes met de ombouw en hou ons op de hoogte

Dan ga ik dat ook maar eens proberen

Krijg ze zo ook niet los

Verder veel succes met de ombouw en hou ons op de hoogte

[rquote=1852480&tid=140443&author=rollingstone]het is gelukt met de bouten:)

veel wd40 een lange hefboom op de sleutel[/rquote]

als je er een andere bout op last dan stook je de locktight ook los. officeel dacht ik dat er in het boek stond dat deze bouten eenmalig waren om te gebruiken.maarja als je ze met wd 40 los krijgt is het ook goed.

en die steun van de bak moet je ie ook niet inkorten?? de pook steun volgensmij is die van de record en dan komt hij niet uit op de plek van de 1200

[rquote=1852480&tid=140443&author=rollingstone]het is gelukt met de bouten:)

veel wd40 een lange hefboom op de sleutel[/rquote]

als je er een andere bout op last dan stook je de locktight ook los. officeel dacht ik dat er in het boek stond dat deze bouten eenmalig waren om te gebruiken.maarja als je ze met wd 40 los krijgt is het ook goed.

en die steun van de bak moet je ie ook niet inkorten?? de pook steun volgensmij is die van de record en dan komt hij niet uit op de plek van de 1200

die pooksteun is volgensmij een cm of 7tot 10 langer en van een record ipv een manta.bij een cih in een c kadett kom je dan niet uit dan zit de pook te ver naar achter

die pooksteun is volgensmij een cm of 7tot 10 langer en van een record ipv een manta.bij een cih in een c kadett kom je dan niet uit dan zit de pook te ver naar achter

[rquote=1853491&tid=140443&author=opeljoker]he frank leuke kadett. heb je trouwens dat 1200 blok nog? ik blijf je projekt volgen.:)[/rquote]

die heb ik nog ja

[rquote=1853491&tid=140443&author=opeljoker]he frank leuke kadett. heb je trouwens dat 1200 blok nog? ik blijf je projekt volgen.:)[/rquote]

die heb ik nog ja

hee die frikandelle frankie,

mooi blokkie zo, blijf je topicje hier ook volgen,

worden straks allemaal minimaal 2.0

hee die frikandelle frankie,

mooi blokkie zo, blijf je topicje hier ook volgen,

worden straks allemaal minimaal 2.0

[rquote=1855958&tid=140443&author=opeljoker]frank wil je dat 1200 blok nog kwijt? zoja ik heb er eventueel wel belang bij:)[/rquote]

die wil ik wel kwijt, maar een probleem

de motor is niet meer helemaal 100%

wat er precies mis mee is weet ik niet

maar hij loopt gewoon niet harder als 80

hij start wel gewoon

Terug
Naar boven