Na op mijn 18e een E kadett GSI tehebben gehad (sommige hier misschien nog bekend een Witte 2.0 8V turbo) daarna een B corsa GSI (laag en op Schmidts).
Even opel loos geweest, nog een B kadett 2.0 16V gebouwd welke hellaas door tijd en plaats gebrek verkocht is (gelukkig in goede handen gekomen ! :thumbup).
Toch maar weer een Opel gekocht (virus blijft trekken) ondertussen heb ik de opel niet als daily meer nodig dus na ruim 8 jaar weer een echt rijdende kadett king:
Gaat om een 76'er C1:
Welke al snel een set witte knipperlichten kreeg :jerry
Wat is er aan gebeurd:
Overgespoten in het blauw (was oranje)
80/80 verlaagd (wordt 100/100)
Uitgelaste en verbrede SR velgen eronder.
Witte knipperlichten.
Is het een project ? jazeker ondertussen een bruin sky interieur erin gezet (zat half bruin/zwart interieur in) welke in erg goede staat was
SR Teller set inbouwen met SR instrumentenpaneel (dit weekend ophalen).
En bezig een 1.2S blok op tebouwen met onderdelen van krause Rennsport
Dbilas geflowd inlaatspruitstuk met 40'er dubbele DCOE weber
Snelle nokkenas 320 graden
Versterkte klepveren
A kadett kop
enz.. enz..
Als dit niet bevalt zal er wel een LET in komen, maar eerst eens kijken hoe het wordt :wub
Even opel loos geweest, nog een B kadett 2.0 16V gebouwd welke hellaas door tijd en plaats gebrek verkocht is (gelukkig in goede handen gekomen ! :thumbup).
Toch maar weer een Opel gekocht (virus blijft trekken) ondertussen heb ik de opel niet als daily meer nodig dus na ruim 8 jaar weer een echt rijdende kadett king:
Gaat om een 76'er C1:
Welke al snel een set witte knipperlichten kreeg :jerry
Wat is er aan gebeurd:
Overgespoten in het blauw (was oranje)
80/80 verlaagd (wordt 100/100)
Uitgelaste en verbrede SR velgen eronder.
Witte knipperlichten.
Is het een project ? jazeker ondertussen een bruin sky interieur erin gezet (zat half bruin/zwart interieur in) welke in erg goede staat was
SR Teller set inbouwen met SR instrumentenpaneel (dit weekend ophalen).
En bezig een 1.2S blok op tebouwen met onderdelen van krause Rennsport
Dbilas geflowd inlaatspruitstuk met 40'er dubbele DCOE weber
Snelle nokkenas 320 graden
Versterkte klepveren
A kadett kop
enz.. enz..
Als dit niet bevalt zal er wel een LET in komen, maar eerst eens kijken hoe het wordt :wub