• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C kadett C1

Kadett91

Post weinig
Na op mijn 18e een E kadett GSI tehebben gehad (sommige hier misschien nog bekend een Witte 2.0 8V turbo) daarna een B corsa GSI (laag en op Schmidts).

Even opel loos geweest, nog een B kadett 2.0 16V gebouwd welke hellaas door tijd en plaats gebrek verkocht is (gelukkig in goede handen gekomen ! :thumbup).

Toch maar weer een Opel gekocht (virus blijft trekken) ondertussen heb ik de opel niet als daily meer nodig dus na ruim 8 jaar weer een echt rijdende kadett king:

Gaat om een 76'er C1:

IMG_5781.jpg

IMG_5784.jpg

IMG_5789.jpg

IMG_5786.jpg

IMG_5795.jpg

Welke al snel een set witte knipperlichten kreeg :jerry

IMG_5815.jpg

IMG_5818.jpg

IMG_5802.jpg

IMG_5817.jpg

Wat is er aan gebeurd:

Overgespoten in het blauw (was oranje)

80/80 verlaagd (wordt 100/100)

Uitgelaste en verbrede SR velgen eronder.

Witte knipperlichten.

Is het een project ? jazeker ondertussen een bruin sky interieur erin gezet (zat half bruin/zwart interieur in) welke in erg goede staat was

SR Teller set inbouwen met SR instrumentenpaneel (dit weekend ophalen).

En bezig een 1.2S blok op tebouwen met onderdelen van krause Rennsport

Dbilas geflowd inlaatspruitstuk met 40'er dubbele DCOE weber

Snelle nokkenas 320 graden

Versterkte klepveren

A kadett kop

enz.. enz..

Als dit niet bevalt zal er wel een LET in komen, maar eerst eens kijken hoe het wordt :wub

Mooie Kadett, als je er van die donkerblauwe nummerplaten opzet is het nog mooier. Of kan dat niet met deze leeftijd?

origineel gepost door GTS2.2DTI

Mooie Kadett, als je er van die donkerblauwe nummerplaten opzet is het nog mooier. Of kan dat niet met deze leeftijd?

Volgens mij zitten die eral op :o ;)

origineel gepost door Ted-Jan

rondje koplampjes er in dan is die af:wub

Weet niet, twijfel er wel over maar ben er nog niet overuit eigenlijk :hmmz. Die ronde zie je al zovaak in C1's

het is zeker een mooie kadett henri ik heb da ding ook in t echt gezien maar het is een heel net ding

mooi kleurtje voor mn d kadett ook ;) :wub

origineel gepost door Kadett91

origineel gepost door GTS2.2DTI

Volgens mij zitten die eral op :o ;)

Dit zijn van die blauwe platen met de afmeting van de gele platen. Die ik bedoel zijn van kleiner formaat maar volgens mij mag je die enkel gebruiken tot een bepaald bouwjaar als ik het goed heb.

Zeker een mooi ding! Wat is het voordeel precies van een A Kadett kop? Ik ga zelf namelijk ook bezig met m'n 1.2 torretje in m'n Corsa.

A kadett kop heeft de grootste maat kleppen van alle ohv blokjes ! dat is eigenlijk de voornaamste reden.

Vandaag wel even de weber erop gezet, klinkt echt super :wub zal vanavond wel even fotos posten.

mooie kadett:wub

maar het lijkt niemand op te vallen dat je een slot mist in je kofferdeksel:P

origineel gepost door Kadett91

A kadett kop heeft de grootste maat kleppen van alle ohv blokjes ! dat is eigenlijk de voornaamste reden.

Vandaag wel even de weber erop gezet, klinkt echt super :wub zal vanavond wel even fotos posten.

kom maar op met die foto's dat word smullen:jerry:thumbup

Terug
Naar boven