hallo luitjes,
na een poosje niet zo heel actief kadett te zijn geweest ben ik weer vollop bezig.
heb in de tussen tijd vw en mercedes gereden(nog steeds eigenlijk)
maar nu ga ik de station die ik ooit eerder heb gehad weer opknappen en voor dagelijks (zomer) gebruik rijden.
ik kocht hem met de schade er uit gehaald, alleen moet hij nog 1,5cm naar voren getrokken worden aan de rechterkant.
daarna een nieuw front erop lassen, intercooler en oliekoeler er in monteren en hem verder opnieuw strak maken, rotte plekken dicht lassen, nieuwe schijven en blokken achter, nieuw kleurtje(naar alle waarschijnlijkheid oranje) en 15 inch 8j modern line eronder, als iemand btw nog een setje heeft houd ik me aanbevolen!
hierbij wat foto's zoals hij er nu bij staat.
hier de kadett in de garage bij mijn ouders.
ik woon 2min bij mijn ouders vandaan sinds ik getrouwd ben met maria.
ik heb ondertussen ook een heel lief zoontje, nathan.
hier de motor van voren,
eerst zat het oliefilter tegen de wielkuip aan gemonteerd.
omdat het oliefilter te hoog was.
er zat een warmtewisselaar en een adapter voor de oliekoeler tussen dus dat was wel logisch.
ik heb echter de warmtewisselaar compleet verwijderd, dit leek mij overbodig.
vervolgens heb ik een olie filter van een coswort genomen zelfde draad alleen de helft zo hoog.
nu zit alleen de adapter van de oliekoeler er nog tussen en dat past en staat super.
even doorverbonden nu zodat ik kleine stukjes kan rijden indien nodig.
hier drie nieuwe vdo meters voor zoals jullie zien olie temp en druk en turbodruk.
volgens mij had de turbo 1.2 bar druk
ik ga hem brengen naar 1.4-1.5
hier nog een foto waarop de hele station te zien is.
ik twijfel nog een beetje of ik de sierlijsten laat zitten.
ik denk van niet.
ik heb 2schermen zonder 'puntjes'.
nathan leert het allemaal al vroeg, gaat een echte opelman worden
de coupe komt dinsdag naar huis, dan ga ik het interieur erin bouwen en tectyleren aan de onderkant.
dan kan hij gekeurd worden.
groetjes,
moshe van ooijen
na een poosje niet zo heel actief kadett te zijn geweest ben ik weer vollop bezig.
heb in de tussen tijd vw en mercedes gereden(nog steeds eigenlijk)
maar nu ga ik de station die ik ooit eerder heb gehad weer opknappen en voor dagelijks (zomer) gebruik rijden.
ik kocht hem met de schade er uit gehaald, alleen moet hij nog 1,5cm naar voren getrokken worden aan de rechterkant.
daarna een nieuw front erop lassen, intercooler en oliekoeler er in monteren en hem verder opnieuw strak maken, rotte plekken dicht lassen, nieuwe schijven en blokken achter, nieuw kleurtje(naar alle waarschijnlijkheid oranje) en 15 inch 8j modern line eronder, als iemand btw nog een setje heeft houd ik me aanbevolen!
hierbij wat foto's zoals hij er nu bij staat.
hier de kadett in de garage bij mijn ouders.
ik woon 2min bij mijn ouders vandaan sinds ik getrouwd ben met maria.
ik heb ondertussen ook een heel lief zoontje, nathan.
hier de motor van voren,
eerst zat het oliefilter tegen de wielkuip aan gemonteerd.
omdat het oliefilter te hoog was.
er zat een warmtewisselaar en een adapter voor de oliekoeler tussen dus dat was wel logisch.
ik heb echter de warmtewisselaar compleet verwijderd, dit leek mij overbodig.
vervolgens heb ik een olie filter van een coswort genomen zelfde draad alleen de helft zo hoog.
nu zit alleen de adapter van de oliekoeler er nog tussen en dat past en staat super.
even doorverbonden nu zodat ik kleine stukjes kan rijden indien nodig.
hier drie nieuwe vdo meters voor zoals jullie zien olie temp en druk en turbodruk.
volgens mij had de turbo 1.2 bar druk
ik ga hem brengen naar 1.4-1.5
hier nog een foto waarop de hele station te zien is.
ik twijfel nog een beetje of ik de sierlijsten laat zitten.
ik denk van niet.
ik heb 2schermen zonder 'puntjes'.
nathan leert het allemaal al vroeg, gaat een echte opelman worden
de coupe komt dinsdag naar huis, dan ga ik het interieur erin bouwen en tectyleren aan de onderkant.
dan kan hij gekeurd worden.
groetjes,
moshe van ooijen