• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C-Kadett Caravan 2.3 DTI

toch wel handig, ik heb alle elektrische schema's van ca 1985 tot ca 1995 van alle modellen origineel opel.

schema.jpg

de bodem is eerst in de primer gezet, toen overschilderbare tectyl(heet anders, maar voor het begrip) toen in de kleur gespoten, en zo blijft hij.

Mooi kleurtje, dat oranje. Komt ook nog underbody coating op neem ik aan? Prachtig als zo'n wagen nog als nieuw en helemaal schoon is.

vandaag weer lekker wat gedaan.

auto helemaal omhoog, gelijk effe een mooie foto geschoten van de achteras :)

achterasvanonder.jpg

toen het blok eronder gezet en de auto weer laten zakken.

vervolgens de versnellingsbaksteun vastgezet

baksteun.jpg

toen alles in model gebracht, gefixeerd met kettingen en zondag samen met 928-jan de vooras eronder knallen king:

ik word er best blij van zeg maar.

opbouwen is echt mooi werk, lekker alles op het gemak.

alles wordt onder handen genomen, bekeken en indien nodig gespoten of netjes gemaakt.

zo gaat de dieseldet het weekend in

weekeind.jpg

@c-dett16v wrote:@16v kadett c wrote:nou je ziet drie pijlen en twee strepen die strepen zijn van de andere gril die je weg haalt naast het logo

dan maak je die aan elkaar midelste pijl en dan zet je hem er tussen die twee andere pijlen

bij die andere pijlen haal je de zij stuken er af en maak je vast aan de gril zo dat het een geheel word

lijme plamuren en strak maken spuiten klaar ben je

:hmmz

dit gaat lukken, maar wel als de auto klaar is, als het gaat gebeuren.

is toch aaridg veel werk.

wat voor lijm heb je gebruikt?

en ben je echt niet geïnteresseerd in verkoop, of het nogmaals maken van de grill?

5 seconden lijm van midlok volgens mij

en heb even geen tijd er voor maar ga er nog eentje maken voor me zelf om op de plank te legen

maar een voor jou maken wat wil je er voor geven dan

die kap is puur show, binnenkant is standaard en dus geen extra ruimte.. Maar zoals ik het begrijp wil hij graag een originele kap behouden.. Wat komt er nu tegen de kap aan dan? kleppendeksel of inlaat? Misschien kun je wel het een en ander aanpassen hieraan..

@c-dett16v wrote:@16v kadett c wrote:heb bij ook het stuurhuis verlaagt met 2 cm dat kan nog wel maar zou niet lager gaan hoor

en heb je niets aan een renault clio 16v williams kap die heben ook een bult

zit de bult los?

durf ik niet tezegen

kijk maar eens op de derde pagina blauwe cabrio viewtopic.php?f=27&t=126596&start=50

Terug
Naar boven