• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c kadett city 2..5 V6 ombouw

een stuurstang gehaald op de sloop met 2 kruiskoppelingen iets ingekort en het voetje wat op het stuurhuis komt hebben we ook nieuw gemaakt van dik staal.

deze aanpassing om het zo te maken hebben we gedaan omdat de stuurstang eerst precies onder de uitlaatspruitstuk door liep en je dus geen uitlaat kon monteren,

en nu gaat het perfect.

sinus.

@16v kadett c wrote:pipo heb je foto.s er van van jou citty die wil ik wel eens zien als dat mag :D

van de motorruimte heb ik zo geen foto s maar die dwalen wel ergens op het forum rond.

@16v kadett c wrote:pipo heb je foto.s er van van jou citty die wil ik wel eens zien als dat mag :D

van de motorruimte heb ik zo geen foto s maar die dwalen wel ergens op het forum rond.

Pipo, van welke auto heb jij de carterpan bij je 30ne gebruikt? of ook omgelast?

Ik heb nu een 2.5e hier staan, met de verkeerde pan en deze week komt nog een V6 binnen, kan ik dus nog kiezen..

Pipo, van welke auto heb jij de carterpan bij je 30ne gebruikt? of ook omgelast?

Ik heb nu een 2.5e hier staan, met de verkeerde pan en deze week komt nog een V6 binnen, kan ik dus nog kiezen..

mooi binnekort nog meer 6 cilinders in de c kadett

ik heb al een city met een c30ne motor en binnekort gaat mijn c station naar de rdw

voor een v6 keuring maar das met een ford v6.de andere station komt een mv6 maar die hangt nog in de bokken dus duurt nog wel effe. want wil je het goed doen is het toch aardig wat werk. :roll:

mooi binnekort nog meer 6 cilinders in de c kadett

ik heb al een city met een c30ne motor en binnekort gaat mijn c station naar de rdw

voor een v6 keuring maar das met een ford v6.de andere station komt een mv6 maar die hangt nog in de bokken dus duurt nog wel effe. want wil je het goed doen is het toch aardig wat werk. :roll:

Top man, dus jij hebt er een in liggen is die ook uit een omega of uit een vectra,de

15e ben ik er nu zeker dan maar effe een dagje niet knutselen kom ik even bij jouw langs.

Ga morgen weer het blok erin hangen en dan ga ik de stuurstang aanpassen en het stuurhuis en een steun maken voor de bak.

Top man, dus jij hebt er een in liggen is die ook uit een omega of uit een vectra,de

15e ben ik er nu zeker dan maar effe een dagje niet knutselen kom ik even bij jouw langs.

Ga morgen weer het blok erin hangen en dan ga ik de stuurstang aanpassen en het stuurhuis en een steun maken voor de bak.

Ik heb inderdaat de ontsteking verplaatst. Op die manier hoef je niks bij je kachel te veranderen. Mijn uitgangspunt is zo wie zo geweest het zo in te bouwen dat er aan de carroserie niets aangepast hoefde te worden. En dat is goed gelukt.

Ik heb inderdaat de ontsteking verplaatst. Op die manier hoef je niks bij je kachel te veranderen. Mijn uitgangspunt is zo wie zo geweest het zo in te bouwen dat er aan de carroserie niets aangepast hoefde te worden. En dat is goed gelukt.

Dit moet hem gaan worden. Het lange stuk is van de omega het korte stukje met het schuifstuk en kruiskoppeling is ook van een omega en die losse kruiskoppeling is van mijn oude as en die moet op het schuifstuk komen waar nu nog de kruiskoppeling zit van de omega zit. Makkelijk he hahahahahah ik maak het mij graag makkelijk.

Sinus.

Terug
Naar boven