• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C Kadett Coupe restauratie --> GTE Replica [update 03/11/11]

Doen ons best Hans. Zijn alleen niet zo bedreven met Opel restauratie's als jij. Maar goed dat zullen er ook niet veel zijn ;)

@mugenpower wrote:Doen ons best Hans. Zijn alleen niet zo bedreven met Opel restauratie's als jij. Maar goed dat zullen er ook niet veel zijn ;)

mwwa valt wel mee hoor.c-virus he. ;)

coupe klaar en weg station met ford v6 klaar en rijdend station met mv6 volop nog aan bezig en top chop schiet op ;)

@mugenpower wrote:Doen ons best Hans. Zijn alleen niet zo bedreven met Opel restauratie's als jij. Maar goed dat zullen er ook niet veel zijn ;)

mwwa valt wel mee hoor.c-virus he. ;)

coupe klaar en weg station met ford v6 klaar en rijdend station met mv6 volop nog aan bezig en top chop schiet op ;)

// Heeft de oude Opel zoveel respect verdient dat ik niet anders besluiten dat de C gerestaureerd moest worden.//

Maar als je de carroserie vervangt dan wordt ie toch al niet meer opgeknapt :P

Tenminste de body is voor mij de auto :angel

Voor de rest ziet het er allemaal goed uit ;)

// Heeft de oude Opel zoveel respect verdient dat ik niet anders besluiten dat de C gerestaureerd moest worden.//

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:// Heeft de oude Opel zoveel respect verdient dat ik niet anders besluiten dat de C gerestaureerd moest worden.//

Tja.. als je de motor ziet als het hart van de auto met de carrosserie als lichaam dan is de ziel zijn identiteit, zijnde het kenteken.

Is dus maar net zoals je het ziet ;)

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:// Heeft de oude Opel zoveel respect verdient dat ik niet anders besluiten dat de C gerestaureerd moest worden.//

Tja.. als je de motor ziet als het hart van de auto met de carrosserie als lichaam dan is de ziel zijn identiteit, zijnde het kenteken.

@mugenpower wrote:@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:// Heeft de oude Opel zoveel respect verdient dat ik niet anders besluiten dat de C gerestaureerd moest worden.//

je legt het wel erg mooi en duidelijk uit :wors

mooie restauratie :thumb

@mugenpower wrote:@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:// Heeft de oude Opel zoveel respect verdient dat ik niet anders besluiten dat de C gerestaureerd moest worden.//

je legt het wel erg mooi en duidelijk uit :wors

mooie restauratie :thumb

De spuiter was op vakantie geweest tussendoor naar Engeland voor zijn eigen rally auto onderdeeltjes halen enzo. Voor zijn vakantie had die al wel het achterscherm en het dakje strak gemaakt en was met de met de motorruimte bezig toen we de striping en GTE stickers hebben gebracht. Heb daarvan 2 foto's gemaakt even snel met de telefoon.

IMG_0242.jpg

IMG_0241.jpg

Van de week telefoon gehad dat die is gespoten in de eerste kleur. Nu nog het geel erop en dan stickers plakken en finishen met een blanke lak. Ben benieuwd wanneer die hem komt brengen :)

De spuiter was op vakantie geweest tussendoor naar Engeland voor zijn eigen rally auto onderdeeltjes halen enzo. Voor zijn vakantie had die al wel het achterscherm en het dakje strak gemaakt en was met de met de motorruimte bezig toen we de striping en GTE stickers hebben gebracht. Heb daarvan 2 foto's gemaakt even snel met de telefoon.

IMG_0242.jpg

IMG_0241.jpg

Van de week telefoon gehad dat die is gespoten in de eerste kleur. Nu nog het geel erop en dan stickers plakken en finishen met een blanke lak. Ben benieuwd wanneer die hem komt brengen :)

Terug
Naar boven