• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c kadett gekocht

Weet niet hoe hij dat op heeft gelost, maar meestal nemen ze een verstelbare panhardstang of je kan de oude aan passen.

ik heb helemaal niks aan me panhardstang gedaan en hij staat gewoon rechte en helemaal geen probleem:thumbup:thumbup

Dat ziet er erg leuk uit zo, de velaging en de poetsbeurt heeft deze c zeker goed gedaan :wors

Groeten Jeff

verstelbare panhardstang ,dient of je wielen achteraan even ver uit je kas te laten komen

bij diepe verlaging verschilt dit van links en rechts

kan zelf gemaakt worden niet zo heel moeilijk

grtz chriske

een verstelbare panhardstang is eigenlijk altijd beter als hij verlaagt is .

want je achteras staat /hangt ook niet meer in lijn met je versnellingsbak.

na 3 jaar city met -80 verlaging staartstukrubber kapot en stablisatorrubbers

moeten vervangen door de spanning van scheefstand achteras.

en je kan voor en achteras beter in lijn krijgen met uitlijnen van de auto.

grtz. wim

of zorgen dat de vering minimaal is ik heb nu nog max 10 mm vering vanachter dus ik geloof het wel

grooetjes heineken

origineel gepost door heineken

of zorgen dat de vering minimaal is ik heb nu nog max 10 mm vering vanachter dus ik geloof het wel

grooetjes heineken

Het gaat niet alleen om de vering, maar je hebt m al

85mm verlaagd dus die speling ben je al kwijt. Nou

kan je hem mss maar een cm indrukken maar die

85mm moet je er ook bij optellen.

mijn kadettje is maar 60 mm verlaagd maar mijn linker wiel staat erg ver buiten de kas en mijn rechter valt er net in. maar wel raar dat dat niet bij elke kadett aangepast moet worden.

iig bedankt voor het meedenken

zo alle roest is uit me raamsponningen gehaald en onder me skay vandaan gehaald auto is grotendeels overgespoten van de week ga ik me nieuw skay dak er op plakken en dan me interieur weer trug en al me nieuwe chroom en dan is hij er klaar voor

27 november trouwen met de coupe :jerry:jerry

gr heineken

origineel gepost door heineken

zo alle roest is uit me raamsponningen gehaald en onder me skay vandaan gehaald auto is grotendeels overgespoten van de week ga ik me nieuw skay dak er op plakken en dan me interieur weer trug en al me nieuwe chroom en dan is hij er klaar voor

27 november trouwen met de coupe :jerry:jerry

gr heineken

proficiat dan we willen dan wel:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

Terug
Naar boven