• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C Kadett Limo '78 drift project -> C20NE

aah dan niet voor niks maar wel voor weinig

ik zou zeggen: DOEN!

dat ding weer rijdend maken en dan flink driften/racen/crossen

waarom nou steeds de moeilijke weg??

c20ne erin, en als je pa dan ziet dat t goed gaat, heb ja alles al aangepast, en kan er in een middagje gelijk een c20xe in.

Ik zou de c20ne persoonlijk als voorkeur geven voor een Kadett-C... 8 kleppen zijn 't aantal wat erin hoort... :)

En C20NE's zijn ook krachtig te krijgen... Hoef je niet gelijk een c20xe te inbouwen mayhem. Als je maar zorgt dat de c20ne netjes onderhouden blijft :)

haha nou mooi :P

was ook niet van plan om het zelf te prutsen hoor, laat ik mooi doen, dat zijn de kosten niet. Kan ik er in ieder geval vanuit gaan dat het goed gebeurt :)

c20ne is duurder moeilijker inbouwen, 2.0s ligt er 30min lopend in als het mee zit.

trouwens een 1.6s heeft toch ook een injectie tank??

Weer eens even omhoog halen, anders raak ik m kwijt :P

Ben er weer eens bij gaan kijken.. ding staat er maar verlaten bij, wel heel

2 banden leeggelopen, maar kan net zo goed het ventiel zijn

ondertussen kijken we lekker verder naar blokken, en stiekem wil ik toch wel een opel blok :jerry

ik wil er binnenkort een (halve) kooi in laten zetten, dan is dat maar vast gebeurd.

Hoe zit de kofferbaksluiting in elkaar bij een C? ik heb een heleboel onderdelen maar ik zou niet weten wat het juiste is..

Hmm ik vraag ook niet meer om suggesties of wel, ik heb allang besloten dat ik zelf wat ga uitzoeken..

Ik snap de connectie met dammen niet overigens :D

groeten terug!

misschien mis ik een groot deel van het verhaal maar snap echt niet waarom je die 2.0 eruit heb gehaald...

bedoel je was aardig op weg en dan ineens verkoop je het blok :hmmz

auto`s kosten geld , weet er alles van........

maar denk je ook aan de extra kosten als je gaat driften?

bedoel , bandjes gaan snel op, je kan nog eens wat verrot rijden bedoel een stuurfout is zo gemaakt.

een tank benzine is er ook zo doorheen als je lekker bezig bent en dan heb je nog de vraag waar ga je driften? denk niet dat je op de openbare weg ga driften..... dus je moet ook nog eens dokken om op t circuit te mogen . en dan moet je nog een licentie hebben want denk niet dat je met vrijrijden lekker dwars moet gaan als er iemand je met een bloedgang inhaald.

kortom ik raad het je af , the fast and furious tokio drift was ook pas op tv, zo denken wel meer mensen van heyyyyy : ik ga driften!!!

maar ik zou idd als je het geval in elk geval rijdend wil maken er gewoon een 2.0 cih inhangen want dat is allemaal "goedkoop" te krijgen.

ik wens je in elk geval veeeel succes

en heb een eigen mening en ga gewoon af en toe eens tegen je ouweheer in.......

bedoel je word toch ooit eens volwassen????

Quote:
origineel gepost door FJay

Hmm ik vraag ook niet meer om suggesties of wel, ik heb allang besloten

nou dat is ook niet echt waar

ik heb een raad voor je bouw gewoon een dike motor daar krijg je ook geen spijt van

en een c20let kan je gewoon op je kentenken zeten als je het goed hebt gebouwt

en mijn pa vond het ook niet goed en vind het nu echt tegek wat ik heb gemaakt

en dan hou je nu op met dat tientjes werk wand dat word niets

origineel gepost door jermir

bedoel , bandjes gaan snel op, je kan nog eens wat verrot rijden bedoel een stuurfout is zo gemaakt.

een tank benzine is er ook zo doorheen als je lekker bezig bent en dan heb je nog de vraag waar ga je driften? denk niet dat je op de openbare weg ga driften..... dus je moet ook nog eens dokken om op t circuit te mogen . en dan moet je nog een licentie hebben want denk niet dat je met vrijrijden lekker dwars moet gaan als er iemand je met een bloedgang inhaald.

kortom ik raad het je af , the fast and furious tokio drift was ook pas op tv, zo denken wel meer mensen van heyyyyy : ik ga driften!!!

Tell me 'bout it..

ik heb een roze Sierra gehad, die heeft het helaas maar 1 dag volgehouden (doorgerot, vacuumlek, stoelen losgebroken, slechte remmen)

dus die was gewoon onveilig, maar ik kon er niet mee leven om dan maar niks te hebben.. licentie is niet nodig, er zijn genoeg driftdagen door het land (lelystad) waar ook ik als minderjarige terecht kan.

TFATF is ALLES behalve realistisch :P dat is ook zeker niet de aanzet geweest tot het 'beoefenen' van deze tak van autosport..

Alles wat eraan kapot gaat is gewoon jammer, laat mij maar eens een driftwagen zien waar geen krasje op zit (waar meer dan 1 drift mee is gedaan, you get the point)

origineel gepost door FJay

origineel gepost door jermir

Tell me 'bout it..

ik heb een roze Sierra gehad, die heeft het helaas maar 1 dag volgehouden (doorgerot, vacuumlek, stoelen losgebroken, slechte remmen)

dus die was gewoon onveilig, maar ik kon er niet mee leven om dan maar niks te hebben.. licentie is niet nodig, er zijn genoeg driftdagen door het land (lelystad) waar ook ik als minderjarige terecht kan.

TFATF is ALLES behalve realistisch :P dat is ook zeker niet de aanzet geweest tot het 'beoefenen' van deze tak van autosport..

Alles wat eraan kapot gaat is gewoon jammer, laat mij maar eens een driftwagen zien waar geen krasje op zit (waar meer dan 1 drift mee is gedaan, you get the point)

Dus je hebt eerst een sierra afgetrapt en nu ga je ook een kadettje om het leven brengen? :jerry

liever niet natuurlijk..

en die sierra heb ik niet afgetrapt, die heeft een ander voor me afgetrapt en ik heb zn laatste momenten mogen meemaken :D

Terug
Naar boven