• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C Kadett Limo '78 drift project -> C20NE

god :P

kost ook wel wat zeg

laat ik dat ding eerst maar eens rijdend maken, kan altijd nog..

en @ koekie

het liefst het hoogst haalbare he ;)

en dan zou het een downgrade worden, dat is ook weer niet de bedoeling..

tunnel moet wat breder en hoger worden, maar das opzich goed te doen.

maatje van me rijd met een seh met een r25 bak. zelf steunen gemaakt, en met een 18s carterpan.

hmm breder is wel een beetje zuur, want mn stoelen kunnen haast niet anders gemonteerd worden omdat ze zo fucking massive zijn :P

Ik ga het gewoon proberen, lukt het niet, kan er altijd nog een 240 achter.

[rquote=1821113&tid=126988&author=FJay]god :P

kost ook wel wat zeg

laat ik dat ding eerst maar eens rijdend maken, kan altijd nog..

en @ koekie

het liefst het hoogst haalbare he ;)

en dan zou het een downgrade worden, dat is ook weer niet de bedoeling..

[/rquote]

Ik snap ook niet waarom je de motor er zowiezo uit gehaald hebt.

Was meer dan zat geweest voor een c-tje

Jasper en Dex doen het met 120 pk's op droog op zantvoort,dus het kan wel.

iets met CA18DET en 220pk met totale (aanschaf)kosten van -€50 :D

en toen moest eerst de 2.0E weg, en toen ging het hele feest niet door. Was ook een beetje een waanidee maargoed :P

Misschien hebben ze hier wel wat jij zoekt?

Houdt het nou eerst ff simpel: 2.0 met vierbak, dat is gewoon het voordeligste. Kun je voor wat je overhoudt ook nog wat andere leuke dingen aanschaffen, want als je echt weer aan t inbouwen bent kom je zoiezo nog wel wat tegen. Dus gratis tip: ga kwa motor nou niet wat kopen dat er financieel geen rek meer in zit, anders kun je weer een paar maanden werken en wachten met afbouwen omdat je geen onderdelen meer kunt aanschaffen.

Je zegt dat je graag in eigen tempo bouwt, begrijpelijk doe ik ook, maar in een andere post laat je ook blijken dat je t vervelend vindt dat je Kadett staat te staan. Ik zou t zonde vinden als dit strand, dus ff doorbijten en gas met dat ding!

Succes met de inbouw!

Groeten, MArk

wat een topic hey :P

ik heb vroeger mijn vrije tijd weleens besteed met driften. en dat deed ik in een bmw 315 van 81.. vermogen? 80pk ofzo, en zelfs op droog kon je er goed mee uit de voeten ;)

Kooienbouwer had even geen tijd omdat ie Dakar ging rijden met een servicewagen enzo, maar in februari komt ie er dan toch echt in :)

Daarna blok, daarna APK-waardig laten maken

nou zie ik een kadett op marktplaats tekoop heb je ons gek gemaakt over je motor en nu verkoop je hem

zie je het niet meer ziet ziten heb ik ook gehad maar door zeten man :D

ik dacht al, ik zet hier maar niks meer voordat ik met de dood bedreigd word :P

nee, dit project is gestrand, gaat ook niet meer goedkomen.

een C-dett terugkopen wil ik nog overwegen, maar dan lekker een 1.2tje, mooi origineel houden.

al dat driften is een beetje uit mn bol.

Hij is al verkocht, wordt volgende week opgehaald :P

Heb het niet eens zelf gedaan, mn vader heeft het afgehandeld (die ziet dat ding liever zo snel mogelijk vertrekken)

Staat een kawasaki groene D-Kadett te koop. Aandrijving aan de verkeerde kant maar is ook leuk haha.

Zag je Kadett vanmiddag ook staan ineens.

Ja, en met jullie nog 396 anderen.. niet slecht voor een half dagje :P

Wat er nou weer gaat komen is maar net de vraag, zat al naar een C City te kijken, maar m'n vader vindt Groningen te ver..

Groningen valt nog wel te doen toch? maar jammer dat je er mee stopt kan je neit beter de C dett afbouwen met een standaard motor en bak en apk klaar maken.

Tja, de dett afbouwen met een 1.2 had wellicht nog meer geld gekost, want die gaat niet goed overweg kunnen met de 3.67 van de achteras (neem ik aan)

en dan zit ik met een 1.2 met kuipen, een rolkooi en 4-punts gordels :P

Ik vind Groningen overigens goed te doen. Maar ik heb geen rijbewijs, dus is vaders degene die 'm moet gaan halen.

Die achteras die had je wel kwijt gekunnen hoor :P Er is genoeg vraag naar dikke assen voor onder een C.

Maar ik zou eens gaan kijken voor een RWD arola ofzo om mee te driften :P

Succes met het zoeken van een nieuwe ride, je hebt nog de tijd geloof ik.

arola wot? :P

nee al dat driften hoeft niet meer.. eerst maar eens normaal doen, als dat lukt gek doen, heb ik nog wat om op terug te vallen :D

rijbewijs wordt gefinancieerd door het ouderlijk gezag :)

sowieso wordt er niet mee gereden (door mij) voordat ik daadwerkelijk m'n B rijbewijs heb.

maar het gaat goedkomen :D

Terug
Naar boven