• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

hey mijn vader heeft vroeger een kadett c 1200cc een sedan gehad waar hij een pick up heeft van gemaakt hij is in de kleur bordou rood gespoten achterbak was in fijne traanplaat en is ergens in nedereland verkocht geweest en de tussen persoon was omer van belgie in deurne kan iemand voor mij een foto van laten zien aub :wtf

Gevonden tijd geleden lag al die tijd in me werkbus vanmiddag verder gelezen kwam ik dit tegen? Bekende c kadett 2.0 16v pk 240 stond in de auto tuning en design van 2006

20141217_154953.jpg

ik zag laatst een keer een c1 station met vierkante geel gemaakt koplampen en een dakrek die ik met jullie wou delen maar nou kan ik hem niet meer vinden, iemand die hem toevallig heeft? :kewlpics

Kent iemand vd c-rijders toevallig een oranje c kadett 4deurs met een 2 liter die actief is hier op t forum? Was ooit van mij en zou m graag weer een keertje willen zien :)

Was laatst aan het zappen..................

Bassie en Adriaan werkten in een OPEL GARAGE.

Waar nieuwe DETT`S - C stonden te pronken. king: king:

@jethro wrote:Was laatst aan het zappen..................

Bassie en Adriaan werkten in een OPEL GARAGE.

Waar nieuwe DETT`S - C stonden te pronken. king: king:

klopt, is bij Opel Riva, staat meen ik ook een Ascona B op, aflevering uit de serie met de plaaggeest

in onderstaande link staan heel wat pagina's met alle Kadetten in speelfilms

http://www.imcdb.org/vehicles.php?make=opel&model=kadett&page=54" onclick="window.open(this.href);return false;

56 pagina's

@astra kadett wrote:hey mijn vader heeft vroeger een kadett c 1200cc een sedan gehad waar hij een pick up heeft van gemaakt hij is in de kleur bordou rood gespoten achterbak was in fijne traanplaat en is ergens in nedereland verkocht geweest en de tussen persoon was omer van belgie in deurne kan iemand voor mij een foto van laten zien aub :wtf

Hallo,

Ik ben bang dat ik die pick up heb :D

Ik ben vanmiddag getipt door een vriend van mij dat dit berichtje erop stond en dacht ik zal eens even reageren.

Hij ligt al jaren uit elkaar en ben van plan om er een 2.4 met Webers in te bouwen.

Op die pick up zat ook heel wat airbrush op.

Ik heb die auto ik denk al 8 jaar geleden gekocht bij iemand uit vroomshoop.

Gr. Bjorn

hoi allemaal. ben net lid geworden. heb een paar maanden een opel kadett c coupe gekocht om op te knappen. valt wel tegen allemaal. meer laswerk dan we dachten. er zat geen motor met bak in kon ik ergens met geluk overnemen. ben bang dat alleen de bak kopt is waar de kabel gekoppeld wordt kan ik bijna niet van ze plek krijgen en binnen staat hij ook vast.

ik heb een probleem met een versnellingsbak van opel kadett c coupe. heb de wagen zonder motor en bak gekocht. heb laatst bij iemand de spullen kunnen kopen alles in elkaar gezet motor en bak ingebouwd. nu zijn we tot ontdekking gekomen dat de auto in de versnelling blijft staan de pook staat vast. waar moet ik het in zoeken

heb een probleem met versnellingsbak opel kadett c. we hbben de motor en bak aan elkaar gekoppeld en ingebouwd. nu zijn we er helaas achter gekomen dat hij in de versnelling blijft staan en de pook ook vast staat. waar moet ik het in zoeken. gr michel

iupeda7ftkmq9.jpg

clu5jhsodvpib.jpg

rzod4d8ptxdtt.jpg

Dit is mijn oude Coupe. deze heb ik eigenlijk nooit meer gezien sinds ik deze heb verkocht. Is er iemand hier die hem nog eens gezien heeft ? Ik zou graag weten of hij nog bestaat en of ie wel eens op meetings is geweest na mij.....

Hij is voor het laatst in 2007 op naam geschreven en heeft sinds 2010 geen apk meer volgens de RDW.

Hij zal wel ergens binnen staan waarschijnlijk.

Wel een hele mooi trouwens :thumb

Terug
Naar boven