• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C Sedan 2.2 a.k.a 'Cortana'

Veel plezier vandaag.....en doe voorzichtig, zo'n 2.4 heeft meer kracht dan je denkt.

108052010070.jpg

@2000 wrote:Veel plezier vandaag.....en doe voorzichtig, zo'n 2.4 heeft meer kracht dan je denkt.

108052010070.jpg

Haha, ik heb zoiets ook met de ascona gehad in de bocht voor de velsen-tunnel!

Sindsdien ben ik übervoorzichtig in bochten :P

Wel heerlijk om mee te rijden zeg, eindelijk weer een auto met echt voldoende power! king:

FOTOOOOO`S! :D:D:D

20120119_165905.jpg

20120119_165911.jpg

20120119_165925.jpg

20120119_165937.jpg

20120119_165943.jpg

20120119_193247.jpg

20120119_195524.jpg

20120119_195541.jpg

20120119_195550.jpg

20120119_195558.jpg

Mooi groen is nie lelijk nie! :D

Ben wel vergeten foto`s te maken van motorruim, maar d`r moeten toch een aantal kleine puntjes aangepakt worden, dus ga v/h weekend maar ff naar de hobby hal ofzo, meteen ook foto`s van de onderkant etc. :)

Wat zeggen jullie!? king:

Lekker he, breekt de einddemper van m`n uitlaat af :(

en dat na 2 dagen.. :(

Nu ben ik niet zo`n fan van het oude-uitlaatdelen-aan-elkaar-bakken, maar het zal wel moeten dit weekend.

Met een open pijp wordt je zeker aangehouden! :angel

Mooie wagen, andere brede 13"-ers eronder en dan is ie wat mij betreft klaar (o ja, en je uitlaat :jerry )

Dan istie in ieder geval weer goed op weg ja arnoud! :D

d`r zijn genoeg puntjes die ff gedaan moeten worden, maar dat zijn eigenlijk allemaal kleine dingetjes.. :P

Het gaat op het moment allemaal erg chaotisch hier, ik ren van hot naar her en ben de hele dag vanalles aan het regelen.. en dan ook nog de kadett! :P

Morgen einddemper d`r maar weer onder schijten, dan naar een maatje een sportstuur brengen, en hopelijk ook nog wat lampjes in het interieur vervangen :)

En ohja, ff de draden wirwar uitzoeken!

de auto heeft 987194345 speakers en dat dan maal 2 aan snoertjes en kabeltjes haha!

Ik wil al die troep eruit en dan gewoon fris beginnen vanaf mijn subwoofer die ik in m`n ascona had :)

Alles JBL maken staat wel luxe denk ik king:

Super man!!ben bij voor jullie.als ik binnenkort weer ff tijd heb ko ik ff kijken bij je hoor

leuke auto hoor!!! :thumb :thumb :thumb

@remo 07 wrote:Super man!!ben bij voor jullie.als ik binnenkort weer ff tijd heb ko ik ff kijken bij je hoor

leuke auto hoor!!! :thumb :thumb :thumb

Geef dan even een gil, wil jouw ascona ook graag zien :thumbup

Thanks rene!

Bel ff als je langs wil komen dan ;) :thumb

Helaas niet aan de uitlaat toegekomen nog, maar stiekem vind ik dat ook niet erg haha (BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPP bom bommmm bombombom! :wub )

Wel met een maatje begonnen met het uitpluizen van de draadjes en snoertjes van de audio en comfort spullen, achter het zekeringenkastje zit het letterlijk stijf vol met kabeltjes :shock:

Dus alles eruit, en dan opnieuw aansluiten zodat we tenminste weten wat alles is haha :P

Zal wel een meer weken-plan worden denk ik :???:

Ook de achterbank eruit gehaald, en afgezien van een hoop pluizige stofjes niks schokkends gevonden, niks geen roest :)

Dalijk een paar fotootjes, maar nu eerst ff eten! :D

@ 2000, gil dan ff mee, dan zet ik een pot koffie klaar! :P

Fotootjes erbij :)

20120121_140353.jpg

20120121_140402.jpg

Geen roest! :)

20120121_140427.jpg

Kofferbak, ziet er goor uit, maar is roestvrij... nog wel want ik heb een lekkage, vorige eigenaar zegt dat het misschien langs de vulhals van de tank naar binnenloopt?

20120121_140723.jpg

Dit is wel zonde :(

20120121_140733.jpg

Cheers!

@2000 wrote:Doet de ontgrendeling van de motorkap het niet? :kewlpics

Haha, om de een of andere vage rede vergeet ik steeds een foto te maken :angel

Hij gaat vaak genoeg open voor mensen die m willen aanschouwen.... zal het morgen proberen te fiksen ;) haha

Net zo fijn!!! Je moet er alleen wel achteraan bellen. Vorig jaar wat besteld daar maar voor mij de laatste x. Naafdoppen en centreerringen nog steeds niet geleverd ondanks diverse telefoontjes. En voor garantie geven ze ook niet thuis.

Kijk eens ff!!!!!dat ziet er op een foto al veel beter uit als de ascona bodem in real life.

Goed bijhouden!kan je er veel plezier van hebben.

Deze is eindeloos veel beter dan de ascona!

Maargoed, anders had ik m ook niet gekocht :)

En bijhouden is een stuk makkelijker als het allemaal nog niet zo ver heen is.

Ohja, ik loop over van de ideeën voor deze auto.

even een lijstje:

-Andere wielen

-Nieuwe voorruit

-Audio/ comfort componenten en bekabeling volledig vernieuwen

-Rolkooi

-Veerpootbrug

-achterbank vervangen door mooie inbouw met versterker etc.

-Kofferbak mooi afwerken

En nog wel het een en ander king:

Terug
Naar boven