• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C1 sluit zich zelf

dappie

Post vaak
Hallo Opel puristen, nu ik een c1 Vectra heb (een fijne auto)kwam ik weer achter iets

Nieuws tenminste voor mij wel, nu kwam ik bij een kennis en stonden we ff naast m'n auto

De praten tot ik hoorde dat hij op slot ging terwijl de sleutel in m'n jas zat, dus deed ik hem weer open en ff later klik en weer ging hij op slot, hoort dit zo of is dit in te stellen ?

En kan dit ook gebeuren als je contactsleutel in het contact zit of op je stoel ligt ?

Graag jullie mening.

Vr,gr, jac.

Dat hoort als je hem opent zonder een deur te openen gaat ie binnen een minuut weer opslot.

En nee als de sleutel erin ligt niet, want dan heb je de deur al geopend gehad.

O okee, hij blijft me verbazen :D lynx84, dan gaan de raampjes open :thumb

Laatst op het werk liep een collega naar buiten om z'n ramen wat open te zetten dan kon de wind er ff

Door heen waaien, ik zei, ow dat kan ik van af hier :D :D

Ja dat is inderdaad wel jammer, het is toch een leuke functie, en raar dat ze dat schrappen.

Maar heeft de c2 geen functie,s die de c1 weer niet heeft ?

@dappie wrote:Ja dat is inderdaad wel jammer, het is toch een leuke functie, en raar dat ze dat schrappen.

Maar heeft de c2 geen functie,s die de c1 weer niet heeft ?

De c2 heeft helaas minder functies dan een c1.

Is een iritant trekje van Opel.

Hoe verder de model jaren hoe minder er in en op de auto zit.

Nou de mijne heeft bijna alles er op en eraan. Is ook maar net wel optie pakket je wel en niet hebt

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Net ramen open en dicht geprobeerd met de sleutel. Met me full canbus C1.

Alle ramen gingen prima open.

Dicht was een ander verhaal. Enkel de voorste ramen gingen dicht.

Misschien mis ik iets ( waarschijnlijk wel ).

@Opeltje17 wrote:Vreemd, bij mijn full can-bus C1 gaan alle ramen open en dicht met de sleutel.

Gefixt.

Denk dat het was omdat ik de accu los had ivm het wisselen van stuur/airbag.

Ik moest de 1 touch open en close ook al opnieuw programmeren voor de voor ramen.

Blijkbaar moest dat dus ook voor de ramen achter.

Wij hebben na genoeg dezelfde auto. Kan nooit zo wezen dan jij iets wel kan dat ik niet kan, en vice versa natuurlijk. :D

@kadett4x4 wrote:Vectra c2 volle can bus, ramen gaan alle 4 open en dicht met de sleutel.

doet het gewoon bij mij.

groeten.

Bij mij niet. Alleen als ik handmatig de ramen naar beneden doe. Kan ik ze wel sluiten met de afstand bediening. :hmmz

En mijn vectra zit dik in de opties. (temptation excellence)

Heb alleen geen elektrische stoelen, vol leer, stoel verwarming/koeling, ids en alarm.

Zou dat in te stellen zijn via de Op-.com?

Ik weet dat je in een Astra H in de REC comfortsluiting kan programmeren, wellicht dat het ook zo werkt in een C vectra.

Terug
Naar boven