• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c14nz vreemd geluid

Zeagers

Post weinig
Er komt een hard krijsend geluid vanaf de verdelerkap.:hmmz

Dit is alleen bij koude motor.

Iemand een idee wat dit kan zijn?:wtf

alvast bedankt

misschien iets met kou of vocht temaken?

ik zou ook gaan krijsen en piepen als ik in de kou wakker gemaakt word:p dus t is een optie:p

misschien iets met kou of vocht temaken?

ik zou ook gaan krijsen en piepen als ik in de kou wakker gemaakt word:p dus t is een optie:p

er zit wel tape om de verdelerkap heen, dat heeft de vorige eigenaar gedaan.

ik ga het morgen eens nader bekijken, ik zal het hier op de hoogte houden;)

er zit wel tape om de verdelerkap heen, dat heeft de vorige eigenaar gedaan.

ik ga het morgen eens nader bekijken, ik zal het hier op de hoogte houden;)

Ik heb hier helaas geen andere verdeler liggen. Maar mischien moet ik de contactjes gewoon even schoon maken.;)

Ik heb hier helaas geen andere verdeler liggen. Maar mischien moet ik de contactjes gewoon even schoon maken.;)

Maak de contactjes eens schoon, of kijk even op de sloop, zijn er genoeg verkrijgbaar. Aangezien je bij mij in de buurt woont, ga naar: Timmermans sloperij in Asenray. Ben ik gister met richardschaeks geweest die heeft weer onderdelen meegenomen :P

Maak de contactjes eens schoon, of kijk even op de sloop, zijn er genoeg verkrijgbaar. Aangezien je bij mij in de buurt woont, ga naar: Timmermans sloperij in Asenray. Ben ik gister met richardschaeks geweest die heeft weer onderdelen meegenomen :P

oude eigenaar: die tape heb ik voor het vocht eromheen gedaan. Zou het niet het asje van de ontsteking kunnen zijn. Die door de kou wat krimpt ofzo. als hij warm word en geluid verdwijnt zou ik absoluut die as noemen. Als hij daarentegen wel goed loopt is er nier veel aan de hand, alleen vervelend geluid!

oude eigenaar: die tape heb ik voor het vocht eromheen gedaan. Zou het niet het asje van de ontsteking kunnen zijn. Die door de kou wat krimpt ofzo. als hij warm word en geluid verdwijnt zou ik absoluut die as noemen. Als hij daarentegen wel goed loopt is er nier veel aan de hand, alleen vervelend geluid!

[rquote=1883028&tid=143859&author=corsageak]de v-snaar zit aan de andere kant van het blok peter:angel indd ff de verdelerkap nakijken..[/rquote]

Ohw sorry. Verkeerd gelezen.

Terug
Naar boven