ik heb een c14nz nou liep deze als een trein gewoon starten en rijden tot van de week toen ging mijn mm lampje branden dus ik m even uitgelezen met de paperclip methode en kwam code 35 naar boven .
de stappenmotor dus .
ik zondag nog weggeweest met de auto en toen ik terug kwam even de stappen motor gereinigd , alles weer terug gebouwd en ...helemaal niks meer .
ik vanmorgen een andere gehaald opde slop en die erin gezet maar nog geen geluk .
precies hetzelfde dus , helemaal niks .
startmotor draait wel maar hij start niet , ruik wel benzine want dat gooit ie er bij het luchtfilter huis uit volgens mij . heb het gashuis eraf gehaald en schoon gemaakt , alles geen verschil.
rara hoe kan dit , wie o wie kan me aub helpen .
gr jopie
de stappenmotor dus .
ik zondag nog weggeweest met de auto en toen ik terug kwam even de stappen motor gereinigd , alles weer terug gebouwd en ...helemaal niks meer .
ik vanmorgen een andere gehaald opde slop en die erin gezet maar nog geen geluk .
precies hetzelfde dus , helemaal niks .
startmotor draait wel maar hij start niet , ruik wel benzine want dat gooit ie er bij het luchtfilter huis uit volgens mij . heb het gashuis eraf gehaald en schoon gemaakt , alles geen verschil.
rara hoe kan dit , wie o wie kan me aub helpen .
gr jopie