• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C14se start niet

Thorn licht tussen roermond en weert (bij maasbracht ongeveer).

Maar of hij hem kapot maakt weet ik niet. Ik ga eens proberen met een andere computer (ook van c14se) en daar mijn eigen eprom in.

mischien dat dat iets uithaalt. zo niet gaat de auto in de verkoop. compleet of in onderdelen.

Heb waarschijnlijk een corsa A gekocht.

Ik zou als je nog een andere auto heb staan ook effe de krukas-sensor e.d. proberen.

Bobine blok ook na lopen. Check ook alle massa aansluitingen effe... je geeft 't wel heel makkelijk op...

Thorn licht tussen roermond en weert (bij maasbracht ongeveer).

Maar of hij hem kapot maakt weet ik niet. Ik ga eens proberen met een andere computer (ook van c14se) en daar mijn eigen eprom in.

mischien dat dat iets uithaalt. zo niet gaat de auto in de verkoop. compleet of in onderdelen.

Heb waarschijnlijk een corsa A gekocht.

heb ik ook al allenmaal geprobeert.

massa aansluitingen. krukas positie sensor is vervangen, stationair tourental regeling is vervangen, gasklep positie sensor is vervangen.

als ik het probleem niet snel vind dan gaat mn corsa helaast toch echt verkocht worden.

blokje is echt super in orde heeft nu 206.000 gelopen, maar is bij ongeveer 202.000 bijna helemaal gereviseert.

cilinderklop is compleet gereviseert bij JPS in weert.

dus voor de mensen die mischien al wat interesse hebben.

ook de gsi bumpers en doorgelaste motorkap gaan dan de verkoop in.

maar liefst verkoop ik de corsa compleet. (heb plaats gebrek).

Corsa heeft ook nog apk tot 05-12-2011

Ik zou als je nog een andere auto heb staan ook effe de krukas-sensor e.d. proberen.

Bobine blok ook na lopen. Check ook alle massa aansluitingen effe... je geeft 't wel heel makkelijk op...

een vriend van me had dat dus ook met zijn b uit 2000

maar toen had hij de luchtmassameter kapot.

geen enkel motorlampje brand of geeft fouten aan kan wel maar in dit geval dus niet.

kan ook inderdaad je ecu zijn maarja dat moet je eventjes proberen met een originele

heb ik ook al allenmaal geprobeert.

massa aansluitingen. krukas positie sensor is vervangen, stationair tourental regeling is vervangen, gasklep positie sensor is vervangen.

als ik het probleem niet snel vind dan gaat mn corsa helaast toch echt verkocht worden.

blokje is echt super in orde heeft nu 206.000 gelopen, maar is bij ongeveer 202.000 bijna helemaal gereviseert.

cilinderklop is compleet gereviseert bij JPS in weert.

dus voor de mensen die mischien al wat interesse hebben.

ook de gsi bumpers en doorgelaste motorkap gaan dan de verkoop in.

maar liefst verkoop ik de corsa compleet. (heb plaats gebrek).

Corsa heeft ook nog apk tot 05-12-2011

ik heb al een paar automonteurs ernaar laten kijken, en zij weten het ook niet.

hoop dat hij toch nog gemaakt word. en anders word hij verkocht helaas:(

een vriend van me had dat dus ook met zijn b uit 2000

maar toen had hij de luchtmassameter kapot.

geen enkel motorlampje brand of geeft fouten aan kan wel maar in dit geval dus niet.

kan ook inderdaad je ecu zijn maarja dat moet je eventjes proberen met een originele

achter de tech ermee..

Anders blijf je zoeken naar een speld in de hooiberg.

Helemaal als er een andere chip inzit..

Tech kan hem tenminste uitlezen op het moment van starten en uitvallen...

ik heb al een paar automonteurs ernaar laten kijken, en zij weten het ook niet.

hoop dat hij toch nog gemaakt word. en anders word hij verkocht helaas:(

achter de tech ermee..

Anders blijf je zoeken naar een speld in de hooiberg.

Helemaal als er een andere chip inzit..

Tech kan hem tenminste uitlezen op het moment van starten en uitvallen...

zou je graag helpen, alleen woon je aan de andere kant van t land...

maar idd, hang m ff aan de tech...dan kunnen alle actuele waardes uitgelezen worden

[rquote=1864276&tid=142296&author=Zeagers]

[/rquote]

wat wil je dan met dit stukje.

ikke niet snap..

is die ecu nou wel of niet gechipt, want ding is bij mtech geweest maar is volgens hun niet stuk maar toch wil je de e-prom gaan omprikken..

waarom dan in vredesnaam

zou je graag helpen, alleen woon je aan de andere kant van t land...

maar idd, hang m ff aan de tech...dan kunnen alle actuele waardes uitgelezen worden

de ecu is niet gechipt, is ook nooit iets van gezegt geworden dus weet niet hoe je erbij komt:hmmz

maargoed bij een garage hier in de buurt zeiden ze dat ik het kon proberen.

en wat bedoelen jullie met aan de tech hangen?

[rquote=1864276&tid=142296&author=Zeagers]

[/rquote]

wat wil je dan met dit stukje.

ikke niet snap..

is die ecu nou wel of niet gechipt, want ding is bij mtech geweest maar is volgens hun niet stuk maar toch wil je de e-prom gaan omprikken..

waarom dan in vredesnaam

Terug
Naar boven