• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c16nz ASTRA SEDAN 195kmph

henk042

mischien kan jij nagel lak remover bij de benzine gooien in die v6 gaat ie 2x zo snel ,,word al mee geklooid .ha ha

//ik moet straks weg de sleep wagen is al onder weg op naar de polderbaan ,,en starten .

henk042

mischien kan jij nagel lak remover bij de benzine gooien in die v6 gaat ie 2x zo snel ,,word al mee geklooid .ha ha

//ik moet straks weg de sleep wagen is al onder weg op naar de polderbaan ,,en starten .

hahaha ja zo'n leuke Cayenne zeker :D

tijdje terug liepen mn vriendin en ik ook over de parkeerplaats.

goh die auto zou ik ook wel willen zegt ze . . . :wtf schat dat is een porsche . . . dat heel betekent hard sparen

zegt zij: ja weet ik veel . . . er staat chayenne achter op.

maar ik geloof wel dat ze die wil, die wil ik ook wel nl :jerry

goh die auto zou ik ook wel willen zegt ze . . . :wtf schat dat is een porsche . . . dat heel betekent hard sparen

maar ik geloof wel dat ze die wil, die wil ik ook wel nl :jerry

origineel gepost door sw_reijnders

maar ik geloof wel dat ze die wil, die wil ik ook wel nl :jerry Ons plan is om over een jaar een 3e auto erbij te nemen, en mijn vrouw ziet een skyline wel zitten :thumbup:thumbup

origineel gepost door sw_reijnders

maar ik geloof wel dat ze die wil, die wil ik ook wel nl :jerry Ons plan is om over een jaar een 3e auto erbij te nemen, en mijn vrouw ziet een skyline wel zitten :thumbup:thumbup

Doet me hieraan denken, is wel offtopic:

Een man kwam in grote moeilijkheden toen hij zijn trouwdag vergeten was. Zijn vrouw zei hem: "Je kan er beter voor zorgen dat er morgen iets op de oprit staat dat van 0 naar 100 gaat in minder dan drie seconden!" De volgende ochtend vond de vrouw een pakje op de oprit. Zij opende het en vond een splinternieuwe badkamerweegschaal...

Doet me hieraan denken, is wel offtopic:

Een man kwam in grote moeilijkheden toen hij zijn trouwdag vergeten was. Zijn vrouw zei hem: "Je kan er beter voor zorgen dat er morgen iets op de oprit staat dat van 0 naar 100 gaat in minder dan drie seconden!" De volgende ochtend vond de vrouw een pakje op de oprit. Zij opende het en vond een splinternieuwe badkamerweegschaal...

Terug
Naar boven