Hallo ik ben nieuw op dit Forum.
Ik heb een project overgenomen. Plaatsen van C20 XE blok in een opel GT 1900 1971.
Ik heb totaal geen ervaring met dit blok of met Opel GT.
daarom mijn volgende vragen.
Het blok is reed geplaatst maar ik heb vragen aangaande de aansluitingen van de koeling blok naar Opel GT radiator.
Koeling
1) waar op het blok is de ingang van uw koelvloeistof op het blok?
2) waar is de uitgang van de koel vloeistof op het blok ?
3) Waar sluit je de verwarming kachel op aan ?
4) waar tussen zet je het expantie vat ?
Andere vragen.
1) Links onder de stromm verdeler heb je een stop met als opschrift CONDIAIR TX41830
Wat is dit ? Waarvoor dient deze?
2) Daar deze op Dubbele Weber IDF 44 laat lopen denk ik dat er verschillende water aansluitingen zullen moeten af gedicht worden of heb ik dit verkeerd voor.
PS ik wou foto's opladen ter verduidelijking van mijn vragen maar ik vindt hier geen upload knop voor afbeeldingen.
DIAS
Ik heb een project overgenomen. Plaatsen van C20 XE blok in een opel GT 1900 1971.
Ik heb totaal geen ervaring met dit blok of met Opel GT.
daarom mijn volgende vragen.
Het blok is reed geplaatst maar ik heb vragen aangaande de aansluitingen van de koeling blok naar Opel GT radiator.
Koeling
1) waar op het blok is de ingang van uw koelvloeistof op het blok?
2) waar is de uitgang van de koel vloeistof op het blok ?
3) Waar sluit je de verwarming kachel op aan ?
4) waar tussen zet je het expantie vat ?
Andere vragen.
1) Links onder de stromm verdeler heb je een stop met als opschrift CONDIAIR TX41830
Wat is dit ? Waarvoor dient deze?
2) Daar deze op Dubbele Weber IDF 44 laat lopen denk ik dat er verschillende water aansluitingen zullen moeten af gedicht worden of heb ik dit verkeerd voor.
PS ik wou foto's opladen ter verduidelijking van mijn vragen maar ik vindt hier geen upload knop voor afbeeldingen.
DIAS